obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken
kan niet meer op een van mijn game servers
charwar
Hallo,
Sinds een week kan ik niet meer op een van de servers van mijn clan.
Deze clan heeft 4 servers en de server waar ik al een paar jaar op speel kan ik niet meer op.
Heb overal al gezocht en hulp van afstand gehad van de clan-beheerder maar die kon het ook niet oplossen.
Ik speel op de volgende ip-adressen: 188.40.34.165:27960 en 188.40.34.165:27964
Die met poort 27964 kan ik wel bereiken maar de belangrijkste van onze clan de 27960 kan ik niet bereiken.
Ik heb de livebox-9204 en eigenlijk al jaren geen problemen, altijd verbinding en altijd telefonie (op een paar kleine storingen na)
Heeft iemand een oplossing, mis mijn maten en game heel erg.
Alvast bedankt,
Charwar
 
charwar
Het gaat om ennemy territory, ik krijg steeds de melding awaiting connection.
Ik heb ook thuis een andere computer staan, deze geeft hetzelfde probleem,
Ik kan wel op andere servers spelen, zie mijn voorgaande bericht,
Onze clan heeft verschillende servers, alleen diegene met poort:27960 kan ik niet op.
Onze clan-leader heeft gekeken of mijn ip-adres geblokkeerd stond, maar dat is niet zo.
Als ik naar de opties in mijn modem ga, zie ik bij firewall-policies- securitylog, een heleboel berichten met blocked, NAT out failed-first packet in connection is not a syn packet.
Ik hoop dat deze informatie meer duidelijkheid geeft,
Alvast bedankt, Charwar
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'kan niet meer op een van mijn game servers', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
e-mail komt niet binnen Email : 1 12 jan 2021
Inbuild chromecast niet gevonden Algemeen : 1 16 jun 2020
ZyXEL VMG8324-B10A Lan na 5min geen ip adres meer Zyxel configuratie en problemen : 2 08 jun 2020
Wifi verbinding voor mijn pc. WiFi : 2 03 jan 2020
Advertentie