obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Port mapping failed
ShadowAS1
nope heb die uitgexzet
967853524
 
I R Baboon
Heb je dit gelezen? Online spelen niet mogelijk na laatste update Thomson
Misschien hetzelfde probleem als bij jou.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
ShadowAS1
Heb ik gelezen.
Reset geprobeerd. Werkte tot volgende reboot van computer (router staat altijd aan ivm telefoon)
967853524
 
I R Baboon
"Werkte tot volgende reboot van computer"
Dat is interessant. Nu verdenk ik je pc ervan, dat daar iets niet in orde is.
Heb je het spel al geherinstalleerd?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
ShadowAS1
Ja. Allang en ik zeg niet dat ik mijn computer ervan verdenk.. maar wat opvalt is dat het werkt totdat ik de computer reboot. dan staat er in de logs port mapping success.. en toch doet hij het niet.
967853524
 
I R Baboon
Zijn er meerdere pc's op het netwerk die hetzelfde spel geïnstalleerd hebben?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
ShadowAS1
nee, ik ben de enige
967853524
 
I R Baboon
Tja, moeilijke zaak dit.

Bel je ook via Online? Anders kan je een eigen modem/router eens uitproberen.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
ShadowAS1
ja, jammergenoeg wel
967853524
 
I R Baboon
Je kan de router of de pc uitsluiten door je pc op een andere verbinding uit te proberen.
Ook is het mogelijk om tijdelijk een andere modem/router te testen.
Dan zou conclusies moeten kunnen trekken waar het probleem ligt.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Port mapping failed', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Port forwarding werkt niet meer, firmware update? Zyxel configuratie en problemen : 5 09 jul 2019
Admin web interface move to a different port Zyxel meer apparaten aansluiten : 4 09 jul 2019
fritzbox en port sharing Eigen modem configuratie en problemen : 5 18 dec 2018
Port Forward / ZyXEL - VMG8324-B10A Router Algemeen : 3 27 okt 2018
Geen port mapping pagina? Huawei configuratie en problemen : 4 16 mei 2016
Advertentie