Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
Interleaving?
|
|
Kjeld |
Geplaatst op 01 March 2011, 20:12
|
Activiteit Berichten: 3 Lid sinds: 01 Mar 2011 |
Hallo mensen, Ik maak sinds een aantal maanden graag gebruik van jullie internet. Ik speel FPS games online, en sinds een tijdje (toch al weer een maand of 3 / 4) is mijn ping erg hoog vergeleken met de rest van de spelers (ik zit zo'n beetje 2x zo hoog als de gemiddelde speler). Met name in engelse servers. Nou heb ik gehoord van meerdere spelers dat ze via hun provider iets dat Interleaving heet hebben laten uitzetten waardoor de ping lager werd, maar hun snelheid iets afnam. Dit wil ik ook, en toen ik belde had de man die ik sprak geen idee waar ik het over had. Hij keek op google en kwam met iets dat er totaal niet mee overeen kwam, waardoor ik enigszins teleurgesteld en onbeholpen ophing. Dus nu is mijn vraag of jullie hier meer van afweten en hoe ik Interleaving uitgezet krijg??? Bij voorbaat dank. |
|
|
I R Baboon |
Geplaatst op 02 March 2011, 13:04
|
Beheerder Berichten: 4247 Lid sinds: 14 Dec 2008 |
Als je precies wilt weten wat Interleaving doet op je lijn, dan moet je dit lezen: http://www.kitz.co.uk/adsl/interleavi...eaving.htm Het is inderdaad zo dat Interleaving voor meer latency zorgt op je lijn. En alleen Online kan dat uit- of inschakelen. Maar dat kan een simpele helpdeskmedewerker niet voor je regelen. Alleen iemand van de technische dienst zou wel kunnen. Daarbij is het ook nog mogelijk dat het van Online niet uitgeschakeld mag worden. Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
|
|
|
Kjeld |
Geplaatst op 03 March 2011, 12:19
|
Activiteit Berichten: 3 Lid sinds: 01 Mar 2011 |
Bedankt voor je antwoord. Dus hoe krijg ik iemand van de technische dienst aan de lijn? Zou ik gewoon weer moeten bellen en aan de helpdesk medewerker moeten vragen naar de technische dienst? |
|
|
I R Baboon |
Geplaatst op 03 March 2011, 13:15
|
Beheerder Berichten: 4247 Lid sinds: 14 Dec 2008 |
Vragen kan en mag altijd. Alleen is het zo dat een helpdeskmedewerker niet zomaar op eigen houtje je kan doorverbinden. De protocollen op zijn beeldscherm bepalen wat de helpdesk voor je kan doen. Of daar het woord interleaving in voorkomt, lijkt mij erg onwaarschijnlijk. Het beste is dat je case laat aanmaken met de klacht dat je latency te hoog voor je online gaming is. Dan gaat dat automatisch verder naar de technische dienst. Wat daar dan uit komt, is natuurlijk afwachten. Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
|
|
|
Kjeld |
Geplaatst op 03 March 2011, 14:14
|
Activiteit Berichten: 3 Lid sinds: 01 Mar 2011 |
Ok bedankt. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Interleaving?', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Advertentie