obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox meer apparaten aansluiten
Waarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen?
 Onderwerp afdrukken
router aansluiten op tg712
Reneharley
hallo, heeft iemand ervaring met het aansluiten van een Airport Extreme (Apple) op een Thomson tg712? Kan ik dan als ik de Tg712 aansluit via de wan poort gewoon de telefonie gebruiken en heb ik dan wel een snellere 300n Internetverbinding? Ik wil namelijk films streamen via het netwerk (draadloos) via de TG712 is het max 54 mbps en dat loopt niet altijd soepel! Moet je dan eventueel de DHCP server van de Thomson uitschakelen? Wie O Wie? Alvast bedankt voor een reactie,

groetjes René
 
Reneharley
niemand????
 
jpt
hiermee zou het moeten lukken
is een oplossing uit het tele2 forum geschreven door cornfed.(geld in principe voor elke router)
http://tele2.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?thread_id=682

als je de tg712 gewoon aansluit blijft je telefoon werken.
wel draadloos op de tg712 uitzetten om het 300n netwerk van de airport te gebruiken.



grts
 
I R Baboon
Die handleiding is wel eigenlijk specifiek geschreven voor een Tele2 modem.
De principes zijn wel gelijk qua aansluitmethode.

Het ip adres van de AE moet in het subnet liggen van de Thomson. Anders kan je die later niet meer bereiken om alles in te stellen. Zoals 192.168.1.200 of zo.
Als de pc de verbinding verliest van de AE, moet je die eens herstarten.
En dan pas DHCP server uit zetten op de AE.

Als je dan de netwerkkabel in een LAN poort stopt in plaats van de WAN of internetpoort en de boel herstart, moet het gaan werken.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'router aansluiten op tg712', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
M7 aansluiten achter switch? Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? : 1 16 jun 2021
Zelf Router op glasvezel Online Alles-in-1 met Glasvezel : 1 16 sep 2020
zakelijke PC - Router gaat op standby Zyxel configuratie en problemen : 2 16 feb 2020
Vpnnord via 2e netgear router Algemeen : 1 15 jul 2019
Huawei hg655d als access point aansluiten achter fritzbox Huawei meer apparaten aansluiten : 7 14 mei 2019
Advertentie