obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox meer apparaten aansluiten
Waarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen?
 Onderwerp afdrukken
Zyxel Prestige 2602H-61 voor online telefonie
katip2000
Hallo,

IK wil ADSL + telefonie abonnement van Online aanvragen. Naast hun telefonie wil ik ook eigen voip gebruiken. Maar ik lees dat het niet kan met hun modem. Daarom wil ik een Zyxel Prestige 2602H-61 kopen en die aansluiten. Kan ik online telefonie via Zyxel gebruiken. Zo ja wat zijn de instellingen?

alvast bedankt.
 
jpt
helaas dat kan niet!
online houdt de sip instellingen geheim !
ik (en ik denk velen) heb al geprobeert deze los te peuteren via de helpdesk ook via mail maar neen ze geven deze niet vrij.
inmiddels ben ik zover dat ik viavia alle instellingen heb behalve het wachtwoord wat uit 8 tekens bestaat.
weet ook niet of dit voor iedereen hetzelfde is.

heb dit voorlopig opgelost door een fritz box achter de thomson te zetten en daar mijn eigen (voipbuster) instellingen ingezet tevens een 085 xxxxx nummer dus bellen en gebeld worden voor zeer weinig geld.
mijn online nummer gebruik ik alleen voor inkomend telefoon verkeer en laat ik vervallen op het eind van mijn contract.(kan niet eerder)
daarna gaat gewoon de fritzbox fungeren als modem wat prima werkt.
kan ik alles zelf instellen

grts
 
I R Baboon
Als je een eigen VOIP oplossing hebt of wilt gaan gebruiken, waarom wil je dan telefonie van Online?
Bellen via Online is niet goedkoop.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
katip2000
ik wil mijn bestaande nummer meenemen. Ik heb inmiddels via telfort bestelt. Volgens mij gebruiken zij betere modems.
 
I R Baboon
Het grote voordeel bij Telfort is dat zij een open systeem hebben.
Telfort levert wel haar eigen apparatuur voor internet en telefonie, maar je bent er niet aan gebonden.
Je kan je eigen apparatuur inzetten als je dat zou willen. Je SIP inloggegevens zijn daar niet geheim.

Of zij betere modems hebben, waag ik te betwijfelen.
Het zijn vergelijkbare modellen met elk hun plus- en minpunten.
Wel heb je bij Telfort apparatuur admin rechten. Dus je kan alles instellen zoals jij dat wilt.
Bij de Thomson modellen van Online is dat niet zo.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Zyxel Prestige 2602H-61 voor online telefonie', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox instellen voor interactive TV Eigen modem configuratie en problemen : 2 24 jul 2022
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
Gezocht originele ophangbeugel Zyxel VMG8324-b10A Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur : 1 01 feb 2021
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem Algemeen : 2 13 jan 2021
Zyxel VMG8825-T50 - VOIP Eigen modem configuratie en problemen : 7 10 dec 2020
Advertentie