Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
Thomson TG712 wachtwoord en gebruikersnaam
|
|
giscard |
Geplaatst op 05 May 2011, 14:11
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 05 May 2011 |
ik heb sinds kort een Thomson TG712 ik heb gewoon internet, maar als ik in wil logen op de modem vraagt die een gebruikersnaam en een wachtwoord (bijlage) maar die heb ik nooit gekregen en ik heb alle standaard wachtwoorden geprobeerd die ik kon bedenken. ik heb ook met online zelf gebeld maar volgens hun hoort er geen wachtwoord op te staan ? dus heeft een idee hoe ik dit kan oplossen
giscard voegde bij, bestand:
|
|
|
jpt |
Geplaatst op 05 May 2011, 15:50
|
Activiteit » Amsterdam Berichten: 112 Lid sinds: 21 Dec 2010 |
vreemd standaard zit er geen wachtwoord in! probeer eens het modem te resetten naar fabriekswaardes. aan de linkerkant (van voor af gezien)ziet een gaatje met daarachter een microswitch gebruik een paperclip of zo om deze in te drukken. deze indrukken voor een aantal seconden zet alle instellingen weer terug. en zo zou je gewoon in je modem moeten kunnen komen. grts |
|
|
I R Baboon |
Geplaatst op 07 May 2011, 11:58
|
Beheerder Berichten: 4247 Lid sinds: 14 Dec 2008 |
Normaal kan je met gebruikersnaam "online'' en wachtwoord blanco laten inloggen. Als dat niet werkt, dan rest alleen nog een fabrieksreset. Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
|
|
|
giscard |
Geplaatst op 08 May 2011, 21:47
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 05 May 2011 |
ik heb een fabrieks reset gedaan en jahoor dat werkte bedankt
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Thomson TG712 wachtwoord en gebruikersnaam', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Gebruikersnaam en wachtwoord | Onopgeloste aangemelde problemen bij Online | : 14 | 06 Nov 2015 |
Thomson router icm wifi repeater | Thomson meer apparaten aansluiten | : 7 | 01 Jul 2015 |
Thomson st706 probleem | Speedtouch 706 configuratie en problemen | : 34 | 31 Mar 2015 |
Trage verbinding, modem Reset soms zelf TG712 | Klacht over Online | : 2 | 10 Jan 2015 |
Fritzbox 3370 achter TG712 | Thomson meer apparaten aansluiten | : 2 | 16 Sep 2014 |
Advertentie