obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
vreemde storing
Zaniematsu
Hallo lezer,

Gisteren 25 mei 2011 viel internet een aantal malen weg.
Dat heeft zich weer hersteld.
Veel vreemder is dat ik een vreemde storing via de telefonie heb.
Soms gaat hij over, maar vaak helemaal niet. Ik kan niet bellen, maar soms dus wel gebeld worden.
Als ik beantwoord horen mensen mij wel praten , maar ik hoor niks, zelfs geen kiestoon.
Ik heb de telefoon al vervangen door een andere, maar ook hier hetzelfde probleem.

Wie weet raad?!
Linda
 
Jeff
Heb je meerdere stopcontacten op het hoofdpunt zitten?
Als dat zo is dan verklaart dat het een en ander,Ook in dit geval zou je ruis of gekraak horen op je telefoonlijn.
3343509335
 
Zaniematsu
Bedankt voor je reactie.
Wat bedoel je met meerdere stopcontacten op het hoofdpunt?
Ik heb deze telefoon aansluiting al 2 jaar, met dezelfde aantal telefoons (2 handsets) en nooit eerder dit probleem ondervonden.
Ik kan bellen, hoor de toetsen "draaien" maar daarna blijft het stil, ik hoor de toon niet welke je normaal hoort bij het overgaan van de telefoon.
Die hoor ik normaal wel altijd. Ik heb niks veranderd aan de aansluiting of wat dan ook.
Weet niet waar het opeens door komt. Kan mijn vaste telefoon nu niet gebruiken. Soms gaat hij wel over wanneer ik mijn vaste aansluiting met mijn gsm bel en soms niet.
Ik kan hem "aannemen" en praten, de ontvanger hoort mijn gesprek, maar ik hoor niets.
Eerst dacht ik dat mijn telefoon toestel (len) kapot was, maar bij vervanging blijkt het probleem nog steeds aanwezig.
Linda
 
Jeff
Wat ik bedoel is of je op je contacten van je stopcontact meer dan een ader (kabel) hebt zitten aangezien jij zij dat je er niets aan veranderd hebt is dat uit te sluiten.
modem al eens een (harde) reset gegeven?
Dit wil ook al eens het probleem oplossen.
3343509335
 
Zaniematsu
Ja modem al geheel uit het stopcontact gehaald en later weer aangezet zodat hij alles weer op een rijtje zet.
Maar ook dat heeft geen succes opgeleverd.
Ik begrijp er niks van. Het is heel vervelend want ik heb veel en lange telefoongesprekken met mijn mobile aansluiting moeten voeren nu.
Daarbij ben ik nu totaal niet bereikbaar op mijn vaste.
Linda
 
Zaniematsu
zal ik morgen maar doen dan.
Bedankt en groetjes,
Linda
 
Zaniematsu
Helaas , ik heb geprobeerd hen te bellen, maar krijg zo'n keuze menu met opties 1, 2 , 3 etc.
Daar kan ik niet mee overweg met mijn telefoon, deze heeft geen gewoon toetsenbord en ik weet niet hoe ik dat toetsenbord moet oproepen tijdens een gesprek.
Daar zit een "toets" voor, maar dat vlakje op de telefoon zal het niet zijn want er komt geen toetsenbord tevoorschijn als ik daar op druk.
Ik heb ze net een email gestuurd, hopen dat het snel opgelost wordt, want ik baal er vreselijk van.
Linda
 
Jeff
Normaal zijn ze vrij snel met het reageren/oplossen per mail,
Plus het is voordeliger om een mail te sturen want voor een paar minuten aan de lijn kun je toch een flinke rekening verwachten.
3343509335
 
Zaniematsu
Opeens was er weer een verbinding mogelijk. Omdat ik nog iets af te handelen had met online belde ik hen op. Dit resulteerde in een gesprek van 38 minuten, daarna doorgeschakeld waarna ik geen aansluiting kreeg, maar zgz weer bleef hangen..... dus weer terug gebeld en nog eens 18 minuten aan het lijntje gehouden.
Dure dag, bedankt online......
Linda
 
Jeff
Dus ik mag aannemen dat het opgelost is ?
3343509335
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'vreemde storing', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
storing Storing : 1 14 aug 2019
Storing 21-2-2018 Geen internet Storing : 6 27 feb 2018
Vreemde Latency Snelheid : 7 30 apr 2017
Storing Algemeen : 1 05 nov 2016
Storing Online/Kpn Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 23 26 okt 2016
Advertentie