Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
openorange
wanaorange
Begin juni heb ik een voucher met code ontvangen van orange ter gelegenheid van het samengaan van wanadoo en orange. Op https://www.openorange.nl/ de code ingevoerd waarna er een 3 tal keuzes waren. Eén daarvan was 50% korting op accessoires van orangeshop, waar mijn keus op was gevallen.

Nu wil ik een headset aanschaven en ben in de orangeshop geweest maar die wisten niets van de actie en verwezen me door naar het servicenummer van orangeshop. 0800-0188 gebeld maar daar kende ze de actie niet en vroegen ze me om klantenservice te bellen op 1200. Daar werdt ik doorverwezen naar 0900-0133, het servicenummer die ook in faq van openorange stond vermeld.

Toen ik daar vervolgens contact mee heb opgenomen vertelde een medewerker dat ik een brief zou moeten hebben ontvangen met meer informatie. Dit was niet het geval en heb hem gevraagd om deze alsnog te sturen. Dit was niet mogelijk zei hij maar hij ging kijken wat hij kon doen en zou me terug bellen. Dit is tot op heden niet gebeurd.

Mijn vraag is: heeft iemand ervaring met openorange en de 50% korting regeling.

Ik zou het graag vernemen.

Jerooney
ik ben ook in de orange shop geweest. Helaas was ik toen mijn brief vergeten en ze wisten inderdaad ook van niks. Dit is echter wel begin augustus geweest en ik heb sindsdien niks meer gedaan met die brief

wanaorange
is er iemand die wel de 50% korting heeft kunnen gebruiken?

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'openorange', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie