obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox configuratie en problemen
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Poorten openzetten livebox lijkt niet te werken
Bartos88
Hoi, ik probeer een aantal poorten open te zetten in de livebox configuratie door onder firewall op "toevoegen" te drukken en de poorten etc in te voeren en "geactiveerd" op ja te zetten en te saven/restarten. Maar als ik vervolgens bij een online port checker de betreffende poorten check staan ze gewoon nog dicht (connection refused). En wanneer ik bij de configuratie naar het geavanceerde gedeelte ga en dan firewall-> NAT -> Op policies gebaseerde NAT ga, dan staat daar de poorten range die ik had ingesteld, maar er staat dan achteraan "Niet geactiveerd". Heeft dat iets met het probleem te maken? Ik heb al geprobeerd om het te veranderen naar "Geactiveerd", maar hij springt gewoon weer terug na het restarten.

Kan iemand mij helpen?
 
bert utrecht
kijk hier een ff

http://kms.online.nl/SRVS/CGI-BIN/WEBCGI.EXE?St=263,E=0000000000004423870,K=88,Sxi=18,Case=obj%281998%29,strTitel=Hoe%20kan%20ik%20de%20Livebox%20firewall%20instellen%20%28voor%20LAN%20servers%20en%20P2P%20programma%27s%29?

grt bert
 
Bartos88
Dat zijn precies de stappen die ik heb doorlopen, maar helaas lijken de poorten toch nog dicht te staan :'(
Er zitten verder ook geen firewalls op mijn computer die het nog zouden kunnen blokkeren.
 
bert utrecht
bij de orange livebox kon ik de poorten van 1 tot 65365 in 1 keer open zetten .

heb je ook een naam verzonnen voor poorten ,die je open wil zetten ?
 
Bartos88
Het is gelukt! Ik wilde de ssh poort forwarden, maar ik wist niet dat ik dan ook al de ssh service aan moest hebben staan voordat de port checker werkt.

iig bedankt voor de hulp!
 
bert utrecht

Quote

Bartos88 schreef:

Het is gelukt! Ik wilde de ssh poort forwarden, maar ik wist niet dat ik dan ook al de ssh service aan moest hebben staan voordat de port checker werkt.

iig bedankt voor de hulp!


graag gedaan
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Poorten openzetten livebox lijkt niet te werken', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
e-mail komt niet binnen Email : 1 12 jan 2021
Inbuild chromecast niet gevonden Algemeen : 1 16 jun 2020
Inloggen webmail kan niet meer, ook niet via Outlook Helpdesk : 2 15 sep 2019
Port forwarding werkt niet meer, firmware update? Zyxel configuratie en problemen : 5 09 jul 2019
Advertentie