Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Verkooppraktijken
|
|
Tiger |
Geplaatst op 08 September 2011, 15:57
|
Activiteit » Geleen » XXXXXX » Alles in 1 Berichten: 1274 Lid sinds: 16 Apr 2006 |
Hallo beste mensen, Sinds April 2006 heb ik internet van indertijd Wanadoo, Orange en nu Online. Vanmiddag omstreeks 4 uur werd ik gebeld door een persoon die mij vertelde ik ben van uw internetprovider en uw kontrakt loopt af wilt u dit vernieuwen. Ik antwoorde hoe komt u er bij dat mijn kontrakt afloopt ja antwoorde hij uw kontrakt loopt af en wilt u vernieuwen, ik antwoorde wederom dat klopt niet mijn kontrakt loopt gewoon door waarna de verbinding verbroken werd. Mijn vraag is zijn meer leden op deze wijze benaderd ik vind dit een zeer smakeloos verkooppraatje om mensen wijs te maken dat hun kontrakt afloopt om zo te scoren en heb hiervoor al een mailtje naar Online gestuurd. Have a nice day, Tiger |
|
|
I R Baboon |
Geplaatst op 08 September 2011, 16:57
|
Beheerder Berichten: 4247 Lid sinds: 14 Dec 2008 |
Gaf de nummerweergave een telefoonnummer aan?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
|
|
|
Tiger |
Geplaatst op 08 September 2011, 17:49
|
Activiteit » Geleen » XXXXXX » Alles in 1 Berichten: 1274 Lid sinds: 16 Apr 2006 |
Nee de nr. weergave gaf onbekend aan en ik heb alleen ADSL extra met nog altijd de livebox en geen telefonie van Online. Have a nice day, Tiger |
|
|
I R Baboon |
Geplaatst op 08 September 2011, 17:53
|
Beheerder Berichten: 4247 Lid sinds: 14 Dec 2008 |
Jammer, het was maar een idee. Jij ook een prettige avond gewenst. Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
|
|
|
rayblo |
Geplaatst op 09 September 2011, 06:47
|
Activiteit Berichten: 25 Lid sinds: 06 Feb 2011 |
Klopt van dat 088 nummer maar als je dat nummer terug belt, krig je een bandje met de tekst dat je gebeld bent door de klantenservice en dat ze je terugbellen. Hierna wordt de verbinding verbroken |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verkooppraktijken', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Advertentie