obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken
nieuw modem Huawei kan niet online gamen
mcm2
wie kan mij helpen
sinds ik het nieuwe modem Huawei HG655d heb kan ik niet meer online motocross madness 2 spelen
ik zou deze waardes

*47624 dx7

6073 dx8

2300-2400

25999 x-fire

25777 x-fire ftp

13139 gamespy udp

ergens invullen maar waar??
Ik kom tot in het spel maar de andere speler komen niet aan omdat ze door mij geblokkeerd worden???
Als iemand anders host kom ik er niet in?
alvast bedankt
bami
 
mcm2
bedankt voor de snelle reactie
heb het net geprobeerd ( aanvinken stroom eraf...) maar het is nog steeds het zelfde , als ik host kom ik in het spel en de anderen niet en als de andere host kom ik er niet in
en andere oplossing??
groetjes Bami
 
I R Baboon
Waarmee speel je? PC of console?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
mcm2
Gewoon PC windows XP
 
I R Baboon
Heb je een firewall of beveiligingspakket op je PC?
Want die moet ook het spel toelaten op het internet.

Is er wel een UPnP functie in het spel?
Want als die er is, is dat normaal gesproken de eerste en beste methode om de poorten te openen.
Als dat spel (ken het zelf niet) die functie niet heeft, moet je met de hand de poorten openen.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
mcm2
hey
nee heb geen firewall op de pc aan. met het oude modem deed het spel het dus ook gewoon.Ik kom ook tot in het spel alleen de andere spelers worden niet toegelaten of als iemand anders host dan kan ik er niet in.
Waar moet ik deze poorten dan met de hand openen.
Ik heb ja bepaalde gegevens die ik in moet vullen

47624 dx7
6073 dx8
2300-2400
25999 x-fire
25777 x-fire ftp
13139 gamespy udp

alleen ik weet niet waar
 
I R Baboon
Als je inlogt in de Huawei moet je naar Geavanceerd -> NAT -> Poort toewijzen gaan.
Daar zet je de poorten open.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
mcm2
Ok bedankt zover ik heb dus gekeken bij NAT
de porten van tot is me wel duidelijk maar de rest???
wat moet er bij interface?
welk protocol moet ik tcp of udp
naar port?
moet ik er ook een toepassing kiezen ?
bami
mcm2 voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
I R Baboon
De poortnummers weet je al.
Aangezien de Huawei geen poort ranges aan kan, moet je voor elke poort apart een poort regel aanmaken.

Interface: Staat normaal gesproken al correct. Anders even kijken onder Status -> WAN -> Netwerk welke actief is.
Poort: Normaal TCP, tenzij anders aangegeven in je lijst. (13139 is UDP).
IP adres extern systeem: blanco laten.
Van poort: poortnummer invullen
Tot poort: dezelfde poortnummer invullen
Lokaal ip adres: ip adres van pc invullen.
Naar poort: weer hetzelfde poortnummer invullen.
Naam: zelf een duidelijke naam verzinnen.
Ingeschakeld: aanvinken (spreekt vanzelf).

Dan altijd op "Toepassen" klikken.


Ik kan je aanbevelen om je pc eerst een vast, statisch ip adres te geven.
Omdat de Huawei geen ip adres kan reserveren voor je pc, kan dat ip adres opeens veranderen na een herstart bijvoorbeeld.
Dan wijst de poortregels niet meer naar het juiste adres.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
mcm2
eerst eens bedankt voor de moeite Baboon ...maar ik ben er nog niet helemaal uit

bedoel je dat ik als ik de porten 2300-2400 moet openen 100 x moet invullen????
of hoe bedoel je "moet je voor elke poort apart een poort regel aanmaken"
Een vast ip adres moet ik bij configuratie scherm - netwerkverbindingen aanmaken? moet ik er bij subnet en gateway ook iets invullen.

bami
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'nieuw modem Huawei kan niet online gamen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem Algemeen : 2 13 jan 2021
e-mail komt niet binnen Email : 1 12 jan 2021
Zyxel modem. Slechte wifi? WiFi : 1 06 okt 2020
Beveiligingsmodus aanpassen in modem. Eigen modem configuratie en problemen : 1 22 jun 2020
Advertentie