obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier onopgeloste, maar wel aangemelde problemen. Wees wel zo sportief om ook te melden als het probleem opgelost is!
 Onderwerp afdrukken
Loopt - Geen internetverbinding
Sin
Begindatum; 14-10-2011
Omschrijving; Sinds vrijdag 14-10-2011 terug van vakantie, 5 dagen lang modem (Thomson ST706) niet op stroom gehad. Bij inschakelen modem blijven Power en DSL branden, Internet en Ethernet blijven knipperen. Heb de modem al meerdere malen gereset naar fabrieksinstellingen en van de stroom afgehad. Volgens de HD ligt het probleem ook bij hun en niet bij mij. Website van de modem geeft ook aan bij de verbindingstest dat alles zou moeten werken. Modem zit normaal gesproken op een router aangesloten, op dit moment op me normale pc totdat hij het weer doet.
Antwoord HD; Zou al 2 keer opgelost moeten zijn maar nog steeds niks. Als ik de HD goed begrepen heb dan hebben ze een nieuw profiel aangemaakt en was er "heel veel" aanpast, maar wat ze precies hebben aangepast geen idee. Meerdere malen te horen gekregen dat zij het modem niet kunnen pingen.
Termijn; Op donderdag 20-10 krijg ik een telefoontje met uitleg en hopelijk een positief antwoord.
Opgelost; Nee
Gewijzigd door Sin op 16 oktober 2011, 22:08
 
kamikees
Hallo kaastotsti

ik zie dat de begindatum van je probleem 11 oktober is.
Weet je toevallig ook hoelaat dit ongeveer begon?

Want het zit namelijk zo, op dezelfde dag, ergens in de middag was ineens mijn volledige internet snelheid weg.
Er IS nog wel internet, echter zéér traag ( http://online.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?thread_id=4601 )


Misschien staan deze problemen met elkaar in verband.
 
Hommeltje
Hoi,

Heb al jaren Online, voorheen Wanadoo, en Orange. Nooit geen problemen gehad. Op dit moment zitten mijn dochter en schoonzoon ook al bijna 2 weken zonder internet! Zelf heb ik wel dat het internet trager is dan normaal, en dat vaker het modem er even mee stopt.
Kan me nog de omschakeling van wanadoo naar orange herinneren, dat liep ook niet zonder problemen. Laten we maar hopen, en zekers voor degene die echt zonder internet zitten, dat dit probleem snel word opgelost!
 
Sin
We zijn ondertussen alweer een week verder en nog steeds geen internet.
Heb alweer een paar keer contact gehad met de HD, tot nu toe telkens netjes teruggebeld volgens de terugbelafspraken die gemaakt waren.
Eerste keer kreeg ik te horen dat het aan een kabel van KPN lag en die moest dus uit de grond worden gehaald door een monteur van KPN, dit kon enige dagen duren.
Na 2 dagen teruggebeld met de mededeling van de HD medewerker dat het onzin was wat de vorige medewerker zei want het lag aan IP adressen en hij kon niet zeggen hoelang dit ging duren.
Toen ik vroeg naar een indicatie van dagen, weken of maanden kon hij hier ook niks op zeggen dus erg positief zie ik het niet in...
Hij zou wel een aanvraag sturen naar de technische dienst of hun een indicatie konden geven, hierover word ik nog teruggebeld.
Ook kon hij me wel vertellen dat ik niet de enigste was met dit probleem maar dat was al duidelijk aan de reacties te zien hier Wink

Ik heb gisteravond maar weer eens de stroom van het modem afgehad en toen ik deze weer aansloot kreeg ik de melding "gefeliciteerd met uw aankoop van deze SpeedTouch particuliere gateway. Om een verbinding met het Internet te maken, moet u inloggen als een gebruiken met meer privileges."
Hierbij dus een inlogscherm maar geen idee wat ik daar moet invullen, doet Online dit niet normaal zelf?

Ook doet me CD van Online het blijkbaar niet meer dus geen idee of ik daar iets vandaan kan halen.
 
Sin
Net weer telefoon gehad n.a.v. terugbelafspraak, nog steeds geen veranderingen, is doorgezet naar een derde partij en er zou geinformeerd worden bij de technische dienst hoelang het nog ongeveer zou duren.
Terugbelafspraak gemaakt voor vrijdagavond, hopen dat ze dan iets meer info kunnen geven want 2 weken vind ik toch wel erg lang.
Enige wat de medewerker me kon vertellen is dat ik gecompenseerd zou worden voor de tijd dat ik geen internet heb. Leuk en aardig maar ik heb toch liever gewoon internet, nu maar hopen dat het net zoals bij olem ineens opgelost is, of dat ik in ieder geval vrijdag iets meer info krijg over hoe en wat.

To be continued...
 
Sin
Ik zal het vrijdag is vragen, tot nu toe is mij verteld dat het eerst aan een kabel van KPN lag, die moest uit de grond. Dat bleek toch niet zo te zijn.
Toen werd me verteld dat het een probleem met IP adressen was, of dit nog steeds zo is geen idee. Laatste 2 telefoontjes hebben ze er niks meer over gezegd.
Het ligt in ieder geval wel bij Online omdat het over meerdere mensen gaat uit verschillende delen uit het land, zit zelf te denken aan de overgang van Online naar T-Mobile maar weet niet of dit zo is.
 
I R Baboon
Je moet eisen stellen.

Binnen een bepaalde tijd weer internet of einde contract.
Doe dat per telefoon en schriftelijk (aangetekend).

Klaar.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Sin
net thuis en tot mijn verbazing doet het internet het weer na 2.5 week. Geen idee wat er gedaan is maar ik ben al blij dat hij het weer doet.
Zou ik hier nog een antwoord op krijgen dan zal ik dit ook hier posten.
Ik zal dit topic wel op Loopt laten staan omdat er toch nog mensen hier zijn die dezelfde problemen hebben en nog geen oplossing hebben gevonden.

Hartelijk dank allemaal voor de reacties en veel succes voor de mensen waarbij het nog niet werkt.
 
I R Baboon
Bedankt voor de feedback.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
I R Baboon
Goed. Hou ons maar op de hoogte hoe het afloopt.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Loopt - Geen internetverbinding', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
ZyXEL VMG8324-B10A Lan na 5min geen ip adres meer Zyxel configuratie en problemen : 2 08 jun 2020
ZyXEL VMG8324-B10A VDSL verbonden maar geen IP adres Helpdesk : 2 14 apr 2020
Wegvallende internetverbinding met bijzondere log Zyxel configuratie en problemen : 2 11 feb 2020
Overgestapt maar krijg geen IP (Opgelost) Opleveringsproblemen : 5 22 jan 2020
Overgestapt maar geen internet Algemeen : 2 05 jan 2020
Advertentie