obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox meer apparaten aansluiten
Waarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen?
 Onderwerp afdrukken
Livebox achter router benaderen
XTRO
Ik heb mijn router verbonden met mijn Livebox d.m.v. de WAN poort.
Ik heb dus een netwerkje met de bereiken 192.168.0.0 t/m 192.168.0.255
De router is voor de livebox ingesteld op 192.168.1.2

Maar nu wil ik de Livebox benaderen om port forwarding in te stellen voor een IP-webcam.
Hoe kom ik nu bij de livebox? als ik 192.168.1.1 invoer kom ik er niet omdat dit buiten het domein is.
Iemand een idee? Of kan dit niet en is het een kwestie van koppelen van een PC direct aan de livebox om hem in te stellen en dan weer aan mijn router koppelen? Dit doe ik liever niet omdat mijn livebox nogal vaak gereset moet worden i.v.m. storing in mijn telefoonverbinding.

Ik weet dat ik ook mijn netwerk anders kan configureren door de livebox aan een normale poort te hangen, maar ik offer daarvoor liever geen vrije poort voor op als het niet nodig is.
 
XTRO
Ik heb bericht gekregen dat ik een ander modem krijg.
Eindelijk van die rammelbak van een livebox af.
Dan kan ik dit ook beter oplossen.
Tnx in ieder geval voor je antwoord, hoewel het geen oplossing was.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Livebox achter router benaderen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
M7 aansluiten achter switch? Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? : 1 16 jun 2021
Zelf Router op glasvezel Online Alles-in-1 met Glasvezel : 1 16 sep 2020
zakelijke PC - Router gaat op standby Zyxel configuratie en problemen : 2 16 feb 2020
M7 kastje achter switch/AP Zyxel meer apparaten aansluiten : 5 15 aug 2019
Vpnnord via 2e netgear router Algemeen : 1 15 jul 2019
Advertentie