obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Waarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen?
 Onderwerp afdrukken
wie kan mij helpen
kleineman
dat doe ik met die voorbeeld die je voor mij heb gemaakte????
 
I R Baboon
Dit is een voorbeeld. Dat is dus niet jouw situatie.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
kleineman
oke hoe moet ik mij router in stellen dat het wel werkte
 
I R Baboon
Dat weet ik niet. Je geeft zo weinig informatie.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
kleineman
dit krijg ik nu te zien kan de instelling voor port farwading niet vinden voor uw router

Automatisch samengevoegd met vorige post op: november 21 2011 21:38:45:
port forwrding is niet just geconfigureerd op de router ik hoop nu dat die genoeg is
Gewijzigd door kleineman op 21 november 2011, 21:38
 
I R Baboon
Waar zie je die foutmeldingen eigenlijk?
Ik begrijp er helemaal niets van.

Is er niemand beschikbaar in de buurt die dit voor je kan instellen?
Gewijzigd door I R Baboon op 22 november 2011, 01:05
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
kleineman
die krijg ik als ik op externe webtoegang klik en dan op herstellen klik de router is mogelijk ontang vervangen of opnieuw opgestart of een ander apparaat of een andere toepassing probeert deze poorten door te sturen als uw server.
 
I R Baboon
Als je poorten wil openen, moet je eerst naar 192.168.1.1 surfen met je browser.
Daar worden alle instellingen gedaan in de plaatsjes van de openingspost.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
kleineman
ik heb een vraag watvis statische Routering
 
I R Baboon
Daarmee kan je routers of servers die buiten je subnet zitten, mee inbinden.

Een oplossing voor je probleem is deze optie niet.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'wie kan mij helpen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
[Opgelost] Wie heeft TP-link TD-8816 modem werkend kan mij helpen? Eigen modem configuratie en problemen : 7 06 aug 2013
Wie kan me helpen. DSL lampje gaat niet branden. Frequently Asked Questions : 10 11 jan 2013
wie kan me helpen? Algemeen : 10 21 jul 2010
Wie kan mij helpen? Algemeen : 2 15 okt 2008
Wie kan mij helpen?? Livebox configuratie en problemen : 18 18 jan 2007
Advertentie