obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Waarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen?
 Onderwerp afdrukken
wie kan mij helpen
kleineman
oke maar waarom wil de server niet met mij modem cominiesen dat wat ik krijg ieder keer een melding dat die de op porten niet kan vinden
 
I R Baboon
Welk ip adres krijgt dan de server van de DHCP server?

Verder heb ik onze 'slow chat' verplaatst naar je eigen lopende topic.
Anders ging het wel erg off-topic daarginder.
Dus we gaan nu alleen hier verder.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
kleineman
hoe en waar kan ik die vinden????
 
I R Baboon
Als je een server hebt draaien op een PC of laptop, dan is het ip adres van die PC het ip adres wat je moet hebben.

Als je een server hebt draaien op een apart apparaat, moet je daar nakijken welk ip adres hij krijgt.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
kleineman
de laaste nummer = 67 ik hoop dat je weet wat ik bedoel
 
I R Baboon
Is dat een Pc of een apart netwerkapparaat zoals een NAS bijvoorbeeld?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
kleineman
ip adres is 192.168.1.67

Automatisch samengevoegd met vorige post op: november 24 2011 15:38:26:
nee dat is de server
Gewijzigd door kleineman op 24 november 2011, 15:38
 
I R Baboon
Dan zou je ook dat ip adres in de DMZ kunnen zetten.
Dan gooi je in eens alle poorten tegelijk open voor de server.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
kleineman
dat wil niet dan krijg dat host aders niet goed is
 
I R Baboon
Kijk eens bij je LAN overzicht in de router of de server daar bij zit.
Aan het MAC adres kan je zien welke apparaten het zijn.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'wie kan mij helpen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
[Opgelost] Wie heeft TP-link TD-8816 modem werkend kan mij helpen? Eigen modem configuratie en problemen : 7 06 aug 2013
Wie kan me helpen. DSL lampje gaat niet branden. Frequently Asked Questions : 10 11 jan 2013
wie kan me helpen? Algemeen : 10 21 jul 2010
Wie kan mij helpen? Algemeen : 2 15 okt 2008
Wie kan mij helpen?? Livebox configuratie en problemen : 18 18 jan 2007
Advertentie