obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Het grote Huawei poort openen topic
I R Baboon
Alles staat in de openingspost.
Voor de rest kan ik je niet helpen, want je geeft geen enkele informatie.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Scoobydoo
He RonEnzo

Firewall heb ik uit gezet. Toch wil hij de poort niet openen. Ik heb ooit 1 poort open gekregen met echt heel veel moeite en ik weet niet eens precies meer hoe, want ik had dat ding zovaak gereset. Dat probeer ik nu ook maar helaas zonder resultaat.

Is er een bepaalde procedure die je moet volgen als je een poort opent? Opnieuw opstarten afkoppelen of weet ik veel wat?

Het wil gewoon niet lukken ook als ik een andere poort probeer. Dus bijvoorbeeld 12020 of 13040 niets lukt.
 
Scoobydoo
De poort wordt wel toegevoegd aan de lijst. Maar als ik dan test of de poort open verschijnt hij als gesloten. Heb verschillende poorttesters gebruikt zonder resultaat.

Het apparaat met het ipadres waar ik de poort naartoe verwijs is direct aangesloten op de router, dus dat zou het probleem niet meoten zijn.

Ben er nu al een paar dagen mee bezig en het wil gewoon niet.

Kan het zijn dat het apparaat waar ik de poort naar verwijs op Linux werkt, en dat dat de oorzaak is van het probleem?
 
Scoobydoo
Ja ik heb lokaal gewoon connectie.

Maar het is toch mogelijk om bijvoorbeeld via www.yougetsignal.com je poort te testen. Daar blijft hij gesloten verschijnen. Ook bij andere testsites etc. blijft ie gesloten. Dan zou toch in ieder geval daar de poort open moeten verschijnen. Als deze dan niet goed geconfigureerd zou zijn, zou het misschien niet functioneren, maar dan moet de poort toch open verschijnen??

Vorige keer dat ik een poort moest openen ging ook met heel veel moeite, helaas krijg ik het apparaat anders niet aan de gang dus moet ik wel een poort openen.
 
Scoobydoo
Het is TCP protocol...

Ik test het door middel van de voorgenoemde site. Deze test of de poort open staat en dus goed is geforward.
 
Scoobydoo
Ja die poort heb ik zelf verzonnen.

Wat ik bedoel is dat ik lokaal connectie heb onderling de apparaten. Ik krijg dus wel internet verkeer, maar wil via een bepaalde poort connectie maken naar buiten toe snap je?

Dus ip:poort gaat ie bij mij naar bing.
 
Jan12
Hallo Baboon,
Kan je me alsjeblieft helpen met port forwarden?
Ik heb teamviewer namelijk.

Reageer snel,
MVG Jan.
 
I R Baboon
Waar brandt het, Jan?..Grin
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Jan12
Nou ik wil graag een paar porten forwarden,
Kan je me ondersteunen?
Zo ja, heb je ebuddy of een ander progamma waar we mee kunnen praten?
 
I R Baboon
Heb je mijn privé bericht gemist?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Het grote Huawei poort openen topic', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Huawei HG655d WIFI bugs/troubleshoot topic Huawei configuratie en problemen : 27 16 mei 2020
Huawei hg655d als access point aansluiten achter fritzbox Huawei meer apparaten aansluiten : 7 14 mei 2019
Poort niet meer open te zetten Zyxel configuratie en problemen : 2 19 dec 2018
Gratis af te halen: ADSL/VoIP modem Huawei HG655d (met root access) Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur : 1 19 dec 2018
VOIP op de Huawei Huawei configuratie en problemen : 207 27 nov 2018
Advertentie