obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Het grote Huawei poort openen topic
RalphM
Nogmaals erg bedankt voor het meedenken! Het is mij nu gelukt door vanuit mijn PC alle poorten in die plugin op mijn computer open te gooien en vervolgens het IP-adres van mijn telefoon nogmaals in de app in te voeren. Niet logisch, maar het werkt nu in ieder geval.
 
I R Baboon
Thumbs Up
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
bromtoon
Even een vraag over een probleem met de Huawei.

Heb sinds kort niet meer de mogelijkheid om uit te bellen (ging normaal via FreeVoipDeal als provider). Er is genoeg beltegoed dus dat is het niet. Mad
Inkomend verkeer is geen probleem.
FreeVoipDeal volledig verwijderen uit de settings geeft als resultaat dat er nog steeds niet kan worden uitgebeld via de (normaal) inkomende provider CheapConnect. Terwijl dit nu wel zo is ingesteld.
Zit hier best wel mee omhoog.Shock
Uitgebreide uitleg van het probleem hier op het forum;
http://online.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?thread_id=4642&pid=51479#post_51479

Kan dit te maken hebben met een poort in de firewall?
 
I R Baboon
Heb je zelf de firewall aangepast?
Zo nee, dan zijn poorten niet het probleem.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
bromtoon
Nee ik heb niks aan de firewall gewijzigd toen het probleem zich begon voor te doen.

Nu ben ik aan het freewielen maar niks helpt. Struin het hele net af naar mogelijke oorzaken zonder resultaat.
 
I R Baboon
Dan gaan we verder in het eigen topic.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
bromtoon
Is goed. Mercy voor het oppakken.Wink
 
ronald1975
Hi,

Ik heb thuis een development webserver, nodig voor m'n werk. Nu moet ik remote soms ook bij deze server (http, poort 80) dus heb ik deze open gezet.

In eerste instantie lijkt dit prima te werken, echter thuis is internet behoorlijk instabiel geworden. Dermate instabiel, dat DHCP zelfs niet eens werkt.

Gooi ik de poort weer dicht, dan werkt alles weer normaal.

Iemand enig idee?
 
Huubke68
en als poorttoewijzing weg is
 
Lutz
Het is hier vaker langsgekomen dat Online geen priveserver ondersteunt. Het kan werken, maar hoeft niet.

Indien je bij het Huawei modem een instelling wijzigd, dan zal ik een reboot doen. Dan kan je gelijk controleren op de gewijzigde instelling werkt.

Toen ik nog met de Huawei werkte was dat de einige opties om te controleren of de instellingen zijn overgenomen.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Het grote Huawei poort openen topic', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Huawei HG655d WIFI bugs/troubleshoot topic Huawei configuratie en problemen : 27 16 mei 2020
Huawei hg655d als access point aansluiten achter fritzbox Huawei meer apparaten aansluiten : 7 14 mei 2019
Poort niet meer open te zetten Zyxel configuratie en problemen : 2 19 dec 2018
Gratis af te halen: ADSL/VoIP modem Huawei HG655d (met root access) Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur : 1 19 dec 2018
VOIP op de Huawei Huawei configuratie en problemen : 207 27 nov 2018
Advertentie