obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken
Public IP toewijzen
DjCrutske
Hallo,

Ik heb momenteel een THOMSON ST706 , en de vraag was hoe ik een Public IP toewijs aan een apparaat.
Want ik heb al de HTTP (WWW) HTTP en HTTPS toegewezen, maar hij pakt de public ip niet...

Iemand een idee?

Alvast bedankt,
 
I R Baboon
Ik begrijp niet wat je precies wilt.

Uit je eerste zin begrijp ik dat je een WAN ip adres wilt toewijzen aan een netwerkapparaat.
Uit je tweede zin wil de poorten openen naar een netwerkapparaat.

Wat is nu precies de bedoeling?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
DjCrutske
De bedoeling is dat ik mijn IPCamera via het Public ip adres kan benaderen...
 
I R Baboon
Dan wil je gewoon de poorten openen.

Hier lees je hoe het in zijn werk gaat:
http://kms.online.nl/SRVS/CGI-BIN/WEB...06%20modem
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
DjCrutske
Dat heb ik al geprobeerd, ik heb de HTTP , HTTP (WWW) en HTTPS al gefordwarded, maar het werkt niet.....
 
I R Baboon
Werkt de camera wel op je eigen netwerk?
En dan met dezelfde poort?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
DjCrutske
Ja, hij staat momenteel gewoon op 192.168.1.65, en ik heb ook al de instelling in de camera zelf proberen te wijzigen naar het public IP, en de port toegevoegd, maar werkt allemaal niet.
 
I R Baboon
Dus als je met je browser surft naar 192.168.1.65, zie je dan beeld of een webpage?
En zit er een firewall bij de camera en is die goed ingesteld?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
DjCrutske
Dan zie ik een webpage. Firewall zit niet op de camera, de vorige keer had ik hem wel op public ip gekregen, maar na de reset van de router lukt het me niet meer...
 
I R Baboon
Ik zie hem ook niet verschijnen op je WAN ip adres.

Heb je een herstart geprobeerd van de router en camera?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Public IP toewijzen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Public IP aan router toewijzen Helpdesk : 18 05 aug 2012
Advertentie