obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Online internet+TV+Telefonie.
tigerwood4
hi,

ik heb een abonnement bij Online genomen met internet+TV+Telefonie. Ik wil mijn PS3 aansluiten aangezien ik mijn UPnp-instellingen moet wijzigen moest ik mijn online configuratie pagina van mijn routeer aanwijzingen. Ookal probeer ik daar in te komen vragen ze voor een Gebruikseresnaam en wachtwoord. En ik heb alles geprobeerd.

Kan iemand mij mischien helpen?
 
tigerwood4
thomson gt712
 
I R Baboon
Anders moet je de router even een fabrieksreset geven.
Als de router in fabrieksinstelling is, hoef je geen login in te geven.

Als dat niet werkt, moet je een andere browser eens proberen.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
tigerwood4
Fabrieksreset heeft ook geen effect en ik heb ook andere browser geprobeerd.
Politicians are a lot like diapers – they should be changed frequently and for the same reason.
 
tigerwood4
nope lukt niet Sad
Politicians are a lot like diapers – they should be changed frequently and for the same reason.
 
I R Baboon
Dan is er iets mis met de router.
Bel met de helpdesk en geef aan wat je allemaal geprobeerd hebt.
Zij hebben ook admin toegang van hun kant en kunnen eventueel je een nieuw wachtwoord instellen.
Als dat ook niet helpt, is de router defect.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Wilsophie
Hallo ik ben lid bij online, voor mijn draadloos netwerk, kan ik ook op de een of andere manier tv programma's op mijn laptop bekijken?
 
I R Baboon
Ik begrijp niet zo goed wat je precies wilt.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Wilsophie
Ik lees zo vaak dat je tv, kunt kijken op je laptop via ziggo of online of al die providers, en ik heb een abonnement bij Online, wat inmiddels ook weer anders heet en ik vroeg me af, of je dan ook een apart abonnement moet nemen om tv te kijken.
Dus niet uitzendinggemist, maar rechtstreekse tv.
Kan dat?
 
I R Baboon
Online of T-Mobile levert tv via Digitenne van KPN. Dat is TV via de ether (DVB-T).
Er is feitelijk geen verschil tussen Online tv en Digitenne tv.
Dus dat staat helemaal los van het internet of ADSL.

Er bestaat wel een mogelijkheid om ook Digitenne te kijken op een PC of laptop.
Maar daarvoor heb je een tv kaart nodig om het signaal te ontvangen en een
apparaat nodig om de smartcard uit te lezen.
Behalve NED1-3 plus regionaal zijn alle zenders gecodeerd bij Digitenne.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Online internet+TV+Telefonie.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
Zomer Gekte actie - €70 Cashback op Internet en TV + Alles-in-één! Algemeen : 1 16 aug 2021
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 nov 2020
Telefonie nummermelding inkomende gesprekken Algemeen : 3 26 jul 2020
Online.nl Eigen modem configuratie en problemen : 5 30 mrt 2020
Advertentie