obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
probleem met nummerweergave
Josini
Sinds een week heb ik telefonie en internet van Online.
Nu werkt alleen de nummerweergave niet goed als ik wordt gebeld door iemand met een onderdrukt nummer.
Er verschijnt dan in het display van de telefoon het nummer van degene die het laatst heeft gebeld met een niet onderdrukt nummer.
Dit is natuurlijk erg vervelend want je nu nooit wie er eigenlijk belt.
Heb het probleem ook voorgelegd bij de klantenservice, die gaan het onderzoeken.
Maar misschien zijn er meer mensen die hier last van hebben of hebben gehad.
De telefoon die ik gebruik is een Motorola D1002W.
Heb trouwens ook nog een andere telefoon gebruikt en die heeft hetzelfde probleem.

Heeft iemand een idee om dit op te lossen??

Groet

Josini
 
I R Baboon
Reset je modem/router eens naar fabrieksinstellingen.
Schrijf wel van te voren je WIFI instellingen op, want die zijn dan weg in de router.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Josini
Modem/router gereset naar fabrieksinstellingen.
Resultaat blijft hetzelfde.
Dus als iemand belt met een onderdrukt nummer krijg ik een telefoonnummer van degene die het laatst heeft
gebeld met een niet onderdrukt nummer in plaats dat er "VERBORGEN" in het display staat.


Wat nu??
 
I R Baboon
Ik heb geen problemen ermee.
Mijn telefoon (Siemens AS140) geeft anoniem aan zoals het hoort.

Heb je een splitter in gebruik of een apparaat dat de nummerweergave doet aanpassen of omleiden?
Welke telefoonpoort van de router heb je in gebruik? Het is het beste om de groene telefoonpoort te gebruiken (Tel2).
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Josini
Nee, ik heb geen splitter en ook geen apparaat dat de nummerweergave doet aanpassen.
De telefoon zit op poort2 (Tel2)
Dus ik snap er niks van.
Zijn er instellingen in de HG655D die een en ander kunnen beïnvloeden?

Ik heb trouwens de telefoon ook al een keer helemaal leeggemaakt en
daarna getest, maar dat maakte ook niets uit.
 
I R Baboon
Er is iets heel vreemd daar bij jou aan de hand of de router is defect.

Ik zie maar één instelling over de nummerweergave.
Bij Geavanceerd > Telefonie > Geavanceerde Instellingen kan je de DTMF modus veranderen.
Misschien brengt het iets als je daar de waardes verandert.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Josini
Ik had bij deze instellingen al een keer het een en ander veranderd, maar helaas zonder resultaat.
Bij Online zijn ze nu ook aan het zoeken.

Het is ook bijzonder dat nog niemand anders dit probleem heeft gehad.
Maar ja, een moet de eerste zijn.
 
I R Baboon
Als de router omgeruild wordt, zal snel blijken waar het probleem zit.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Josini
Ja, ik denk ook dat omwisselen de beste oplossing is.
Ik ben nog gebeld door Online met de mededeling dat er nog druk aan het probleem wordt gewerkt.
Dus nog maar even afwachten.
volgende week zal ik nog eens een andere telefoon gaan proberen, ik heb er al twee gebruikt maar wie weet.

In ieder geval bedankt voor de ondersteuning en een fijne jaarwisseling toegewenst.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: januari 01 2012 15:56:14:
Weet iemand wat de laatste Firmware versie is van de HG655D ?
De versie die ik heb eindigt op B023.
Maar ik zag op een afbeelding op het forum een versie staan B027.

Als ik niet de laatste versie zou hebben , kan dat misschien ook iets met mijn probleem te maken kunnen hebben!?
Gewijzigd door Josini op 01 januari 2012, 15:56
 
I R Baboon
Dat was een interne beta firmware die niet publiekelijk vrijgegeven is.
Die zou je ook niet verder helpen.

Maar wel goed opgelet..!
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'probleem met nummerweergave', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen interactie tv Canal Digitaal! Bekend probleem online.nl Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 1 27 jul 2019
probleem TV Algemeen : 3 13 jan 2018
Probleem: Hoe voeg ik VoIP Gegevens/Instellingen toe? Zyxel configuratie en problemen : 30 06 dec 2016
probleem met zyxel VMG8324-B10A telefonie Zyxel configuratie en problemen : 17 11 apr 2016
probleem met openen Huawei configuratiescherm Huawei configuratie en problemen : 10 29 feb 2016
Advertentie