obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Huawei HG655 instellen thuis groep
charles
Ik heb van online een nieuwe modem gekregen Huawei HG655 . Ik werk met windows 7 op mijn computer via kabel en draadloos een laptop met ook windows 7 ook staat er draadloos een Phillips Tv aangesloten. Ik had altijd een thuis netwerk maar dit werkt nu niet meer. Online reageert slecht en help me gewoon niet ik had liefst mijn oude modem want daar had ik geen problemen mee. Ik zit jammer genoeg nu met een contract aan online en een systeem wat maar voor de helft werkt. Hoe kan ik nu weer een thuis netwerk of thuis groep kan instellen ?
 
charles
Oppie,

Ik had eerst een Thomson 402F2F daarmee kon ik direct een thuis groep installeren op mijn pc via kabel en op de laptop draadloos. Ik kon op mijn tv draadloos op mijn pc kijken zoals films. Nu heb ik overal gewoon internet maar ze kunnen niet communiceren met elkaar.

Ik heb samen met de help desk van online wat wijzigingen gedaan om mijn laptop sneller te maken verder niets.

Charles
 
charles
Juist ik bedoel het uitwisselen van bestanden zoals jij omschrijft en het kijken van films van mijn pc op de tv. Ik kan nu ook niet printen vanaf mijn laptop naar de pc. Voorheen met mijn oude modem zag ik op mijn pc bij netwerk de laptop en v.v.

Op de tv zag ik alle films en foto's zowel op mijn pc als op mijn laptop en kon deze dan afspelen.

De laptop was traag op het internet en de helpdesk heeft mij diverse wijzigingen laten uitvoeren in mijn modem via http://192.168.1.1


Charles

Automatisch samengevoegd met vorige post op: januari 10 2012 21:52:58:
Oppie

Ik heb nu uPnP ingeschakeld en nu zie ik bij netwerk netwerkinfrastructuur mijn modem HG655d en bij andere apparatuur ook hetzelfde staan.

Charles
Gewijzigd door charles op 10 januari 2012, 21:52
 
charles
Ik heb de pc en de modem herstart zonder resultaat.

Als ik kijk naar het netwerk overzicht zie ik op de pc dat dit lan verbinding netwerk 2 heet en op de laptop draadloze verbinding HG644D-CCD947.

Ze geven beide hetzelfde schema weer : PC naar Switch dan naar gateway naar Internet.

de laptop naar HG655D-CCD947 en dan naar switch .
 
charles
Oppie,

Ik heb nu al veel meer de werkgroepen waren niet gelijk nu wel en ik zie nu op de pc de laptop en op de laptop de pc alleen vraag hij nu om een wachtwoord wat ik zo niet weet maar verder uit moet zoeken.

Ik ben al een een HEEL stuk verder en wilde morgen maar verder zoeken.

Alvast hartelijke bedankt want ik had er zelf nooit opgekomen. Nu alleen nog het probleem met wachtwoorden die we er nooit op hadden oplossen .


Nogmaals bedankt en welterusten.

Charles
 
charles
Oppie,

Wat denk je ik start hem op en alles weg.

De werkgroepn zijn wel gelijk. Je wordt er gek van.

Charles
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Huawei HG655 instellen thuis groep', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox instellen voor interactive TV Eigen modem configuratie en problemen : 2 24 jul 2022
Huawei HG655d WIFI bugs/troubleshoot topic Huawei configuratie en problemen : 27 16 mei 2020
Fritzbox 3490 instellen Eigen modem configuratie en problemen : 4 20 mei 2019
Huawei hg655d als access point aansluiten achter fritzbox Huawei meer apparaten aansluiten : 7 14 mei 2019
Gratis af te halen: ADSL/VoIP modem Huawei HG655d (met root access) Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur : 1 19 dec 2018
Advertentie