obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Vervanger voor Huawei HG655d
I R Baboon
??

In bericht #5 van dit topic gebruik je zelf de ***tjes.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
pbwinter
Ik kom er echt niet uit, ik zie een hoop dingen staan bv mijn ip adres maar ik kan geen password vinden,het is wel ingewikkeld
 
I R Baboon
Heb je Firefox en Firebug geïnstalleerd?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
pbwinter
Ja die heb ik geinstaleerd
 
I R Baboon
Heb je Teamviewer?
Dan doe ik het voor je.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
pbwinter
Frown Wat is teamviewer
 
I R Baboon
klikerdeklik -> http://lmgtfy.com/?q=teamviewer
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
pbwinter
Ik heb even gegoogeld op teamviewer en geinstaleerd,moet je me wel even wegwijs maken
 
I R Baboon
Welnu.

Je ziet in Teamviewer bij "afstandsbediening toestaan" cijfers staat bij "uw id" en cijfers en letters staan bij "password".
Beide gegevens moet ik van jouw krijgen.

Graag via een PB. Niet op via een forumbericht!

Dan kan ik je pc overnemen en je wachtwoord laten zien.
Wel potlood en papier pakken om je telefoniegegevens op te schrijven voor later.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
pbwinter
Ik heb inmiddels alles draaien op mijn oude telfort zyxel modem,alleen niet draadloos,maar draait als een zonnetje ook voip,maar nu wil ik een ander modem wat is een beetje goede en betaalbare voip modem met wifi.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Vervanger voor Huawei HG655d', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox instellen voor interactive TV Eigen modem configuratie en problemen : 2 24 jul 2022
Huawei HG655d WIFI bugs/troubleshoot topic Huawei configuratie en problemen : 27 16 mei 2020
Wifi verbinding voor mijn pc. WiFi : 2 03 jan 2020
Help!! online.nl instelling voor fritz box 7340 Eigen modem configuratie en problemen : 7 29 sep 2019
Zyxel VMG8324-B10A Glasvezel configuratie Online.nl voor Internet,TV en Telefoon Zyxel configuratie en problemen : 28 27 mei 2019
Advertentie