Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Foutieve Facturatie
RGase
Omdat wij vorig jaar oktober een snellere verbinding wilden hebben, heb ik geïnformeerd of dat op ons adres mogelijk was. Dat zou het geval zijn. Akkoord gegeven. 21 Oktober zou de snellere verbinding opgeleverd worden. Helaas op bevestigde datum niets. Gebeld, info bleek onjuist het werd 1 november, ook zo bevestigd. Op 1 november weer niets. Uiteindelijk bleek het technisch toch niet mogelijk te zijn een snellere verbinding dan 4Mbit te leveren vanwege de afstand tot de centrale. OK, jammer draai alles dan maar terug. Tenslotte waren wij abonnements vrij, ofwel geen verplichtte uit te dienen termijn meer. Toen begon de ellende!! Sinds november verkeerde facturen, te hoog en ook zo geïncasseerd. Gemaild, zou gecorrigeerd worden echter foute correcties en nogmaals foute incasso.
Toen de verkeerde incasso's gestorneerd en de juiste bedragen overgemaakt o.v.v. het factuurnummer en de maand. Gevolg, aanmaning i.v.m. betalingsachterstand. Uiteraard niet terecht, dus wederom gemaild. Bevestiging gekregen en weer verkeerde correctie en weer verkeerde incasso. Uiteraard weer gestorneerd en juiste bedrag betaald. Toen hebben ze gebeld, alle doorgesproken ik had gelijk het zou gecorrigeerd worden. Weer foutief gecorrigeerd en weer verkeerde incasso. Wederom gestorneerd en juiste bedrag betaald en wederom aanmaning i.v.m. betalingsachterstand.

Dit sleept nu sinds oktober / november. Kortom, ik kan rustig stellen dat het administratieve systeem van Breedband Online waardeloos is en dat de medewerkers die het systeem bedienen niet voldoende geschoold en/of voldoende intelligent zijn.

Wat moet er gebeuren om Online weer op de rails te krijgen?? Wie hebben er nog meer van deze ervaringen? Overweeg inmiddels serieus of ik langs juridische weg de oplossing moet forceren zodat ik hiervan verlost wordt.

Reacties van abonnees die dit herkennen zijn welkom.

Vriendelijke groeten,

Richard
Lelystad

RGase
Wat nou zo jammer is, dat ik al twee keer gebeld heb en dat Online mij gebeld heeft en ze doen alsof ze het begrijpen en dan toch fout doen. Behalve dat aspect, het kost mij elke keer TIJD en als je belt dan kost het ook nog eens 0,15 cent/min omdat Online fouten maakt. Dus ik sponsor de fouten van Online. 1x mail en 1x bellen moet volstaan toch?

RGase
Afgelopen week heb ik gebeld met Online, klachten kun je telefonisch niet kwijt. Heel vreemd kun je in dit digitale tijdperk bij een provider van digitale diensten niet per e-mail een klacht met bijlagen indienen. Uitsluitend per post aan een postbus kun je iets sturen. Online is dus net een vesting waarbij de slotgracht vol met water staat en alle bruggen zijn opgehaald. Medewerker erg vriendelijk en behulpzaam maar in de mogelijkheden beperkt door het **SYSTEEM** want alles gaat automatisch. Helaas blijft het ook automatisch fout gaan als het eenmaal fout gaat. Afgelopen week is er ondanks al mijn mail en telefoontjes wederom foutief geïncasseerd.

Termijn gesteld dat ze in april de laatste kans krijgen om het te corrigeren en goed te doen anders zijn ze eenvoudig weg een klant kwijt. Helaas is een en ander representatief voor het niveau, kwaliteit en hufterigheid van Nederlandse bedrijven in het algemeen. In dat opzicht is Online niet bijzonder. Wat wel bijzonder is, dat consumenten het pikken.

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Foutieve Facturatie', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie