obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over Online? Post hier je Online klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
Live pauzeren lukt niet
Roroko
Ik heb een harddisk (harde schijf) van het merk Samsung erbij gekregen.
Deze schijf heeft een blauwe lampje waaraan je kan zien dat hij aan het opnemen is.
Dit is op zich wel makkelijk want dan kun je zien of de harde schijf wel goed werkt.

Het klopt dat je niet direct live tv kunt pauzeren als je net hebt overgeschakeld, de schijf heeft even tijd nodig om in te schakelen.
 
huppeltje
Hallo,

Ik heb dit probleem ook, exact hetzelfde. Maar ik heb nog een extra probleem want het volume gaat van tijd tot tijd harder en zachter.

Ik heb contact opgenomen met t-mobile en heb ondertussen een nieuwe decoder gekregen maar het probleem is niet verholpen. T-mobile zou een monteur langs sturen maar daar heb ik tot nu toe nog niks van gehoord.
 
huppeltje
Nee ik gebruik de orginele afstands bediening.
Vaak als ik eerst naar het instellingen menu en even langs de timeshift instelling ga(ik wijzig dan niets aan de instellingen) en daarna probeer te pauzeren dan lukt het wel. Of als ik het 5 keer achter elkaar probeer dan lukt het vaak ook om te pauzeren.
En wbt het volume probleem. Het volume balkje komt dan niet in beeld. Ik krijg een harder signaal uit het kastje. En het geluid wat er dan uitkomt heeft ook veel heldere klanken. Ik moet het volume dan bijstellen via de tv en niet via de decoder want anders is het geen doen.

Maar de T-mobile klantenservice heeft toch echt gezegd dat ze het probleem bij een monteur neer zouden leggen en die zou 1 dezer dagen contact met mij opnemen. Maar uit contact met de mail blijkt dat ze het bij de technische dienst neer hebben gelegd. En dat ze daar nu op wachten. Vermoedelijk gaat dit nog wel even duren.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Live pauzeren lukt niet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
e-mail komt niet binnen Email : 1 12 jan 2021
Inbuild chromecast niet gevonden Algemeen : 1 16 jun 2020
Inloggen webmail kan niet meer, ook niet via Outlook Helpdesk : 2 15 sep 2019
Port forwarding werkt niet meer, firmware update? Zyxel configuratie en problemen : 5 09 jul 2019
Advertentie