obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
IP adres error op xbox
madmax82
Hoi,

Heb sinds een kort een verbinding bij t-mobile en nu kom ik niet meer online met mijn x-box 360, ik heb al gezocht op dit forum en alle stappen uit het topic van sioux505 gevolgd maar wat ik ook doe ik blijf op de x-box 360 de fout ip adres error krijgen.
Is er iemand anders die dit zelfde probleem heeft en hier misschien een oplossing voor gevonden heeft?

Met vriendelijk groet,
Madmax82.
 
madmax82
Hoi,

Bedankt voor je reactie, heb het modem al een factory default gegeven maar zonder resultaat. Ik heb alle mogelijkheden en ideeën die ik heb kunnen vinden geprobeerd maar zonder succes.

Gr. Madmax82
 
madmax82
Ook dat al geprobeerd, modem defaults, x-box defaults, instellingen die ik op dit forum heb gevonden gepeobeert al ander poort op het modem geprobeert andere netwerkkabel, ik ben echt door me ideeën heen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'IP adres error op xbox', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
ZyXEL VMG8324-B10A Lan na 5min geen ip adres meer Zyxel configuratie en problemen : 2 08 jun 2020
ZyXEL VMG8324-B10A VDSL verbonden maar geen IP adres Helpdesk : 2 14 apr 2020
Wat is het adres van de DHCP server van Online.nl? Zyxel configuratie en problemen : 1 08 jan 2018
TP-Link N600 - PPP0 Error Eigen modem configuratie en problemen : 2 29 nov 2017
Live e-mail adres niet herkend Email : 5 15 feb 2017
Advertentie