Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
|
DVR recorder
|
|
| omar2012 |
Geplaatst op 22 June 2012, 21:28
|
|
Activiteit ![]() » den haag » 2525tr » Huawei HG655D Berichten: 1 Lid sinds: 22 Jun 2012 |
hoi allemaal , ik heb een dvr recorder en die wil ik van buitenaf benaderen. op het lokaal netwerk gaat allemaal prima . ik heb voor en dvr twee poorten nodig 8000 dvr 80 httpserver. ik kan geen verbinding maken met mijn DVR van buitenaf. ik krijg een een melding als ik poort 80 probeer openen te zetten.(Huawei HG655d) Bij deze poorttoewijzing wordt het poortnummer 80 van de web-server gewijzigd. Als u toegang wilt tot de web-server van de gateway, zorgt u dat u het tijdelijke poortnummer 8080 gebruikt. Weet u zeker dat u dit beleid wilt toevoegen. kan iemand mij hierbij helepen. |
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
| Spring naar forum: |
|
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'DVR recorder', te verwijzen!
| BBcode: | |
| HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
| Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
|---|---|---|---|
| Which model is the Online HD-recorder and the TV-Box | Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? | : 4 | 17 Feb 2014 |
| aansluiten dvd recorder op online tv kastje | Algemeen | : 2 | 10 Mar 2012 |