Onderwerp bekijken
Zoek eerst hier of je een oplossing kunt vinden voordat je begint te posten!
ipcamera
|
|
willem63 |
Geplaatst op 08 July 2012, 12:36
|
![]() Activiteit ![]() » spijkenisse » 3207ak » Internet » Thomson TG712 » Thomson Berichten: 1 Lid sinds: 08 Jul 2012 |
i wil een ip camera hebben, die ik ook via internet kan bereiken. Had een Elro C903IPgekocht. Die werkte alleen als ik een connectie via een kabel om de router modem, ik kreeg een IP adres. volgens de handleiding moest ik de camera loskoppelen en zou ik de camera kunnen gebruiken. Niets te vinden via het internet als ik kabel loskoppel. Daar de handleiding dus niet klopte heb ik de camera weer terug gebracht en mijn geld terug gekregen. Maar ik heb nu geen werkende camera Als ip adres het ip van de camera ingevuld Mask de bekende 255 etc als gateway en server o.a. ip nummer van een mijn pc's genomen, maar kan niets zien in mijn pc. alleen als de camera aangesloten is,kan ik beelden verkrijgen Is het zo dat als ik de camera van stroom voorzie, ik hem moet kunnen zien als netwerk? Wat heb ik verkeerd hetzij niet gedaan om de camera werkend te krijgen Ik wil wel een nieuwe camera kopen, als ik maar weet dat die het gaat doen |
|
|
I R Baboon |
Geplaatst op 15 July 2012, 13:45
|
![]() Beheerder ![]() Berichten: 4247 Lid sinds: 14 Dec 2008 |
Bij heel veel camera's krijg je speciale software om hem in te stellen. Dat moet je gebruiken om je camera te laten functioneren over WIFI. Maar vaak kan je die instellingen ook via het web interface van de camera zelf instellen. Daar moet je de details ingeven van je WIFI netwerk. Zonder die gegevens weet de camera niet wat hij moet doen. Dus ip adres ingeven alleen is onvoldoende. Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ipcamera', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |