obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier je vragen over email
 Onderwerp afdrukken
foutcode 0x800CCC92 komt steeds terug sinds 1 aug..
lidy

Quote

Er is een probleem opgetreden tijdens het aanmelden bij de e-mailserver. Uw wachtwoord is geweigerd. Account: *****', Server: 'pop3.orange.nl', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR login failed', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC92


Wisselend tussen de meerdere en ook andere t-mobile-online accounts en die voor deze datum wel steeds moeiteloos mails ontvingen en ook verzonden Wink

Ps de instellingen voor deze 4 accounts zijn wel hetzelfde en tussendoor wordt bekende wachtwoord ook wel herkend...waar ligt dit aan en wat is er aan te doen?
 
dutch flash
Verander je mail server eens naar pop3.online.nl.
 
lidy
Helaas, had ik al eerder ook geprobeerd en dan deze melding:

Quote

Kan de host pop3.online.nl niet vinden. Controleer of u de naam van de server juist hebt opgegeven. Account: ******', Server: 'pop3.online.nl', Protocol: POP3, Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Socketsfout: 11001, Foutnummer: 0x800CCC0D


SMT ook geprobeerd (ook verzenden lukt niet altijd makkelijk) maar de errors komen alsnog terug op alle online-accounts en dit de meeste uren per dag en soms bv een 20 minuten alles gewoon...(heb mail ingesteld op om de minuut controleren)

Nu alles weer op POP3.orange.nl gezet Wink
 
dutch flash
Bedoelde eigenlijk pop.online.nl.
En niet pop3.online.nl

En als dat ook niet help dan weet ik het helaas niet.
 
lidy
Inmiddels alles wel denk ik geprobeerd maar helaas nog zonder succes en steeds weer vertragingen met hele mailverkeerSad

Volgens mij staan alle accounts van online correct ingesteld en in feite is alles zoals het al was voor die 1 augustus!

Iemand hier nog suggesties? Wink
 
I R Baboon
Maak je gebruik van de @wanadoo.nl of @orange.nl e-mail adres?
Dan moet je dit lezen: Alleen nog @online.nl en geen @Orange.nl of @wanadoo.nl
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
lidy

Quote

Maak je gebruik van de @wanadoo.nl of @orange.nl e-mail adres?

Jazeker , ik had de aankondiging dat per 1 augustus enkel nog de online adressen gebruikt konden worden goed gelezen.
(en me kwaad gemaakt , was kolere veel werk om her en der op sites in te loggen en dan nog profielen te bewerken en pot naar voortaan online.nl mail te laten zenden + adresboek van kleine 850 adressen door te spitten!)

Toch is volgens gegevens alles goed ingesteld, wat ook mag blijken dat elke minuut (zelf zo ingesteld) er o.a 4 online mailservers worden gecheckt , deze soms voor bv 10 minuten WEL probleemloos via pop3.orange.nl mails binnenkomen?

Heb uiteraard ook de pop3 of pop, en smtp servers op online.nl geprobeerd maar dat werkte dus totaal niet Frown
 
I R Baboon
Je hebt contact met de mail server.
Want de foutmelding zegt "login failed". Je login is dus mislukt.

Dus dan zie ik maar twee mogelijk oorzaken:
* of er is toch iets fout in je usernaam/wachtwoord gegevens voor je mail.
* of er staat iets verkeerd ingesteld op de mail server.

Werkt webmail wel bij je?
Als je zeker weet dat alles correct staat, dan rest je niets anders dan te bellen met de helpdesk.
Want dat je sinds 1 augustus geen toegang meer hebt tot de mail server, kan geen toeval zijn.
Gewijzigd door I R Baboon op 13 augustus 2012, 17:19
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
lidy
Angry shame...zie nu pas je reactie op dit probleem!
(wilde andere vraag stellen over ook deze emailinstellingenWink)
Kennelijk toen een notificatie gemist grr...

Was vaaaag probleem en zelfs nu soms nog zelfde error!
Instellingen kloppen met zekerheid, want soms (paar uur geen errors meer, zonder zelfs ook maar iets aan pc te doen...) en INEENS wel dezelfde foutcode weer....

Sinds gisterochtend en echt volkomen spontaan (was aan afwassen hier) deze error:

Quote

Kan de host smtp.orange.nl niet vinden. Controleer of u de naam van de server juist hebt opgegeven. Account: '****', Server: 'smtp.orange.nl', Protocol: SMTP, Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Socketsfout: 11001, Foutnummer: 0x800CCC0D


Arghh...webmail doet/deed het wel goed ( ondanks aangevinkt: ingelogd blijven, deze elke 10 min ongeveer weer login eist en is met 4 aparte online-mailadressen wel zeer lastig.. instelbaar alsnog ergens?)...of is er een mailstoring van T-mobile oid gaande?

Ook nu is alles onstabiel en komt er soms ineens wel "smakje" aan mails binnen, en bv 5 min later weer paar uur niet... maar mail verzenden lukt totaal niet meer pfffFrown
 
I R Baboon
Ik dacht dat je mij vergeten was... Frown

Anyway, even over een andere boeg gooien.

Heb je ook problemen met je internet verbinding?
Lukt het surfen soms niet als je een pagina gaat opvragen?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'foutcode 0x800CCC92 komt steeds terug sinds 1 aug..', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
e-mail komt niet binnen Email : 1 12 jan 2021
Internet valt steeds weg Storing : 4 18 nov 2019
Fritzbox 7390 valt steeds weg Eigen modem configuratie en problemen : 8 03 aug 2019
5 dagen na bericht van oplevering nog steeds geen verbinding Opleveringsproblemen : 4 07 dec 2018
Internet valt steeds weg Zyxel configuratie en problemen : 21 15 mei 2017
Advertentie