obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier onopgeloste, maar wel aangemelde problemen. Wees wel zo sportief om ook te melden als het probleem opgelost is!
 Onderwerp afdrukken
Geen oplossing voor fout van Online bij verlenging abonnement
mjeur
Ik zag in juli aantrekkelijke aanbieding bij Online, mijn abonnement loopt tot 1 oktober dus meteen gebeld voor verlenging op 2 juli, Gesprek opgenomen, bevestiging gehad, mooi. Nee dus. Vanaf 2 juli gaat alles fout met deze verlenging (Online heeft dit ook tel. erkend en beloofde oplossing) Ben nu 5 telefoontjes en 2 aangetekende brieven verder zoals het er nu uitziet vanaf ma 1 okt geen internet en tv. Ik kan het niet meer opbrengen om NOG een keer te bellen. Heeft hier iemand een suggestie? Bedankt !
 
mjeur
Het probleem is, dat HEB ik al 5 keer gedaan en 2 aangetekende brieven gestuurd en steeds : "sorry, onze fout , alles wordt opgelost, we bellen zsm terug" Al die keren niet terug gebeld, laatste contact al weer bijna 2 weken geleden. En ik ben altijd heel vriendelijk en begripvol gebleven. Zit er trouwens dik in dat ik maandag geen internet, telefoon en tv meer heb. Pfff en dat alleen omdat ik mijn contract tijdig wilde verlengen. Het zit er in dat ik va maandag geen internet/telefoon/t heb maar ik kan het niet meer opbrengen nog keer te bellen. Ik voorzie een traject Kassa/Radar etc.niet dat ik daar zin in heb. Misschien nog een derde aangetekende brief eerst
Gewijzigd door mjeur op 28 september 2012, 22:21
 
I R Baboon

Quote

mjeur schreef:

Zit er trouwens dik in dat ik maandag geen internet, telefoon en tv meer heb.


Waarom denk je dat?
Je huidige contract blijft toch doorlopen.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
mjeur
Ten eerste heb ik dan geen tv want heb UPC kabel opgezegd omdat ik digitenne zou krijgen, heb ook nog geen pakket ontvangen met HD recorder etc.
Ten tweede vertelde Huub an klantenservice dat ze bij abonnementen ALLES gecanceld hebben dus er vanaf 1 okt niets meer staat. Dit was op 17 sept, ook hier niet beloofde terugkoppeling binnen paar dagen gehad.
Gewijzigd door mjeur op 29 september 2012, 13:29
 
I R Baboon
Dat met UPC is op zich logisch.

Het is opmerkelijk dat Online alles stopt zet bij een contract vernieuwing.
Heb ik nog nooit van gehoord.

Je kan eens kijken of Webcare iets voor je kan doen.
https://twitter.com/TMobile_NL
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
mjeur
Ja uiteraard is dat logisch want heb UPC op 2 juli opgezegd per 1 oktober. Misschien gaat dat bij hun ook mis en houd ik nog even kabel tv Smile

Ja ze hadden het foutief gecanceld was natuurlijk niet de bedoeling

Bedankt voor de tip, ik ga eens kijken bij webcare
 
I R Baboon
En? Al iets wijzer of ben je echt al afgesloten door Online?

Nog een tip.
Als je switcht naar Xs4all heb je in één dag weer internet. Dat gaat wel over UMTS verbinding.
Helaas is dat geen goedkope provider, maar wellicht een oplossing om de nood te lenigen.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
mjeur
Niet afgesloten maar vanaf morgen geen tv want die was bij UPC

Gisteren nog aangetekende brief gestuurd naar directeur Costumer Operations nog even dat afwachten.

Ja had ik ook al gezien XS4all en ze hebben beste goede aanbieding op moment. Ik durf het alleen nog niet zo goed want strraks houden ze me bij ONLINE aan het contract( waarvan ik niet eens weet of ik het heb en waar ze soepzooitje hebben gemaakt) Kunnen providers heel vervelend in zijn. Ik moet ze dan eerst in gebreke stellen en dan kan ik pas opzeggen wegens wanprestatie. IK wacht nog even af omdat ik gelukkig nog internet heb.
Bedankt voor het meedenken !
 
I R Baboon
Providers verwerken brieven relatief langzaam, is mijn ervaring.
Dus ik vermoed dat dit nog een tijdje gaat duren.

Het goede nieuws is dat je nog kan internetten. PC
Ik vermoed dat de sloop van je lijn niet doorgaat.
Normaliter wacht een provider daar geen dag langer mee dan nodig is.
Maar ik hou nog een slag om de arm, soms weet je het nooit.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
mjeur
Ik heb ooit jaren geleden een pakket bij Chello gehad, dat hadden ze pas 2 jaar na de overstap
afgesloten wie weet heb ik geluk en is het nog steeds zo bij ze Smile Ik zal er maar niet op rekenen!

Tja, Ik heb zelf bij een computer bedrijf Customer Service op afdeling brieven gewerkt dus weet dat het niet snel gaat. Tegen de tijd dat mensen aangetekende brieven schrijven, is het vaak ook al aardig gecompliceerd geworden.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: oktober 03 2012 22:10:24:
Ik werd vanmiddag gebeld door iemand van escalaties, Ze vertelde mij dat ik ben aangesloten op Digitenne en alles wat betr, de verlenging in orde is gemaakt verder. De harddiskrecorder van 90 euro krijg ik gratis ivm gemaakte kosten en overlast. Ook heb ik rechtstreeks nummer voor als er toch nog een probleem mocht zijn.
PROBLEEM OPGELOST DUS!
Gewijzigd door mjeur op 03 oktober 2012, 22:10
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen oplossing voor fout van Online bij verlenging abonnement', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox instellen voor interactive TV Eigen modem configuratie en problemen : 2 24 jul 2022
Glasvezel abonnement fritz box 5490 Bridge Mode Eigen modem configuratie en problemen : 2 21 apr 2021
ZyXEL VMG8324-B10A Lan na 5min geen ip adres meer Zyxel configuratie en problemen : 2 08 jun 2020
ZyXEL VMG8324-B10A VDSL verbonden maar geen IP adres Helpdesk : 2 14 apr 2020
Online.nl Eigen modem configuratie en problemen : 5 30 mrt 2020
Advertentie