Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
dreambox
cocolino
hallo allemaal
wie kan mij a.u.b. helpen? Ik ben 11 julie overgegaan op het netwerk van online, internet en telefonie.
ik heb toen gelijk mijn dreambox aangesloten op de modem en werkte perfect.
Nu sinds 2 weken kan ik niks meer ontvangen op mijn dreambox, zelfs niet de vrije kanalen zoals ned1 2 en 3.
Ik heb contact gehad met online en die zeggen dat de modem perfect werkt !!!! maar ik kan mooi niet meer tv kijken via mijn dreambox, heb van alles geprobeerd maar kom er gewoon niet uit, zou iemand zo vriendelijk willen zijn om mij te helpen?

Groeten: Cocolino

I R Baboon
Je bedoelt cardsharing?

Ben je alleen ontvanger of share je ook je eigen kaart?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]

cocolino
nee ik ben alleen ontvanger, gebruik geen kaart.

I R Baboon
Dan hoeft je geen poorten te openen in de router.

Heb je een internet verbinding op de Dreambox zelf?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]

Lutz
Ik denk dat wij meer informatie nodig hebben. Meestal hangt aan de dreambox een satellietschotel.

Wat hangt aan jouw dreambox? een Kabelontvanger of doe je aan IP TV?

het probleem klinkt alsof je geen updates binnenkrijgt...
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'dreambox', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
thomson tg712 met dreambox Thomson meer apparaten aansluiten : 3 30 Jan 2011
dreambox op tg712 Thomson configuratie en problemen : 3 02 Apr 2010
Krijg Dreambox niet aan de Livebox Livebox configuratie en problemen : 16 31 Jan 2009
Advertentie