obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
bah,bah, en nog een bah.....
spatieman
ik heb altijd een draytek gehad voor mijn adsl, werkte perfect.
met alleen EEN minpuntje, ik zal maar op 50% van de snelheid, maar ik had wel een super stabiele link.
nu heb ik een 712 weten te regelen, super snelheid.
maar ook superbagger.
het zelfde probleem als wat ik met alle modem van online had, iedere X random dagen, tot 7 toe.
line reset.
monteurs krijgen er de kots van.
kunnen niets vinden, iemand hier die dit probleem bekend is?
ik heb geen zin om te blijven bellen.
 
I R Baboon
Gooi eens de intrainwaardes op het forum van, als het kan, beide modems.
Dan kan ik vergelijken wat ze aan het doen zijn.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Wonko
Hoi!
so ver was ik ook... Naar enkele mailtjes met online zonder het problem te hebben gevonden, heeft online my een Huawei toegestuurd.
Nu heb ik er geen line resets maar andere problemen met de internet telefonie en de wel bekende "kernel warning klog 104.
...de vraag is, warmee je beter kan leven...
Groet,
W.
 
spatieman
ik kom net pas mijn nest uit.
en ja, ben druk bezig geweest hier, vandaar de late reaktie.
Nou, deze zijn verse, de zaterdagse modem reset.


DSL-verbinding

Koppelingsinformatie

Actief: 0 dagen, 4:31:58
DSL-type: G.992.5 annex A
Bandbreedte (verzenden/ontvangen) [kbps/kbps]: 1.011 / 12.646
Overgebrachte gegevens (verzonden/ontvangen) [MB/MB]: 5,22 / 24,89
Uitgangsvermogen (verzenden/ontvangen) [dBm]: 12,0 / 19,5
Signaalverzwakking lijn (verzenden/ontvangen) [dB]: 11,0 / 22,5
SN-marge (verzenden/ontvangen) [dB]: 9,5 / 8,5
Leveranciers-ID (lokaal/extern): TMMB / BDCM
Frameverlies (lokaal/extern): 0 / 0
Signaalverlies (lokaal/extern): 0 / 0
Voedingsverlies (lokaal/extern): 0 / 0
Verbindingsverlies (extern): 0
Foutseconden (lokaal/extern): 0 / 0
FEC-fouten (verzenden/ontvangen): 0 / 4.152
CRC-fouten (verzenden/ontvangen): 0 / 0
HEC-fouten (verzenden/ontvangen): 14.710 / 0
 
Lutz
Ik kan er niets vreemds in deze intrainwaarden zien. Kon je Draytek al ADSL2+ aan? Je schrijft dat je een stabiliteitsprobleem hebt met je lijn. Of je dat met een ander modem kan oplossen is mijn onduidelijk. Maar je kan online vragen om je lijn af te knijpen voor beter stabliiteit.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
spatieman
de draytek kan geen 2+ ,ander zat die er tussen, dat modem had NOOIT uitval (tenzij er werkzaamheden waren)

ik heb dit probleem altijd modems van online gehad..
het aantal modems wat ik al versleten heb kan ik al niet meer tellen.
 
Lutz
Draytek is ook een kwaliteitsmerk, denk ik. Heb je al eraan gedacht om weer een kwaliteitsmodem te kopen?
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
spatieman
Lutz, als ik het geld had wel..
maar een beetje modem kost al gauw 500 euro en meer...
en dat wordt dus even door sparen.
hoewel de 2850 van draytek ook wel leuk is..
Gewijzigd door spatieman op 24 december 2012, 16:57
 
Lutz
Ik dacht dat je tussen de €250 en € 300 iets moet kunnen vinden. Misschien zelf tussen de €200 en €250.-. Het internet en google zijn je vriend...
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Tiger
@spatieman,

Jij gaf aan dat je de 2850 van draytek leuk vond en dat een beetje modem al gauw € 500 of meer kost.
Lutz gaf aan dat internet en google je vriend zijn en de 2850 van draytek kost 239 euro dus minder dan de helft wat jij aangaf.
Misschien is je probleem daarmee opgelost.

Groet Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'bah,bah, en nog een bah.....', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie