obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
Snelheidsprobleem na VDSL migratie verzameltopic
Xaverius
Dag,

Bij mij ook nog geen verbeterering, nog steeds 4 Mbps i.p.v. 30. Wel een verslechtering: sinds gisteren doet de telefoon het niet meer. Ander toestel geprobeerd. Modem aantal malen gereset, uit en aan. Niets, noppes. Je zou er bijna iets achter gaan zoeken, 'kan die man de HD niet meer bellen :-)' Maar nee daar zie ik ze ook niet voor aan. Inmiddels is m'n geduld wel bijna op ik zou heel graag terug willen naar adsl. Maar ja, ik kan ze niet meer bellen.

grrrr,
Xaverius
 
I R Baboon
Van de regen in de de drup, heet dat dan. Sad
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Xaverius
Sinds gisteravond deze tijd heb ik opeens hogere snelheden. Het is niet erg stabiel en varieert tussen de 14 en 29 mbps (down). Dat is natuurlijk veel beter dan de 4 die ik had. Up is het zelfs 3, was een half. Dat is dus een enorme verbetering.
Ik kan jullie helaas niet vertellen wie er waar iets gewijzigd heeft. Ik heb in ieder geval aan mijn kant (Modem, PC) niets gewijzigd.
Eén ding is wel duidelijk. Heb je een vergelijkbaar probleem. Laat je niet door de HD wijs maken dat het aan jouw modem ligt en verwijs naar dit topic.
Zal maandag proberen aan de HD te ontfutselen wat het geheim is.

Groet,
Xaverius
 
Saturnus62
Ik weet niet of er iemand dit probleem heeft maar ik heb sinds 3-12-2012 Fiberfast maar tot mijn verbazing is mijn snelheid omlaag gegaan i.p.v. omhoog. Via verschillende sites getest maar ADSL1 kwam ik op 7MB uit en nu met Fiberfast maar op 3MB. Ik zit maar 400m van de centrale af dus daar zal het niet aan liggen. Help wie weet het antwoordt?Cry
 
Saturnus62
Hallo,
Daar staat
Upstream lijnsnelheid (kbit/s) 3053
Downstream lijnsnelheid (kbit/s) 42007
Mvg
Richard
 
Saturnus62
Nee niet draadloos gewoon met een kabeltje. En gewoon rechtstreeks in het modem
 
Saturnus62
Ok bedankt ik ga het nu proberen en laat ik het even weten.
Mvg
Richard
 
Saturnus62
http://www.speedtest.net/result/2350781683.png

Bij deze het resultaat het is nog steeds heel traag.

http://speedtest.net/result/2292854739.png
De laatste was nog met ADSL1

Mvg
Richard
Gewijzigd door Saturnus62 op 04 december 2012, 17:33
 
I R Baboon
Je bent case nummer zoveel met exact dezelfde problemen.
Ik ga je topic overzetten naar het verzameltopic....
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
I R Baboon
Waar zie je dat?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Snelheidsprobleem na VDSL migratie verzameltopic', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
ZyXEL VMG8324-B10A VDSL verbonden maar geen IP adres Helpdesk : 2 14 apr 2020
Glasvezel migratie van Fiber naar Online Online Alles-in-1 met Glasvezel : 7 21 aug 2019
Internetsnelheid VDSL te laag (virus?) Snelheid : 68 19 sep 2017
ADSL/VDSL instellingen Frequently Asked Questions : 5 31 dec 2016
Configuratie Fritz!Box 7340 na migratie naar KPN netwerk Storing : 16 05 dec 2016
Advertentie