obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier een storing in uw digitale tv ontvangst of verdwenen zenders.
 Onderwerp afdrukken
Probleem met epg voor rtl4/5/7, sbs 6, net5
cgeel
Sinds geruime tijd heb ik voor deze zenders geen epg meer. Is hier een oplossing voor?
 
I R Baboon
Heb je de decoder al eens spanningsloos gemaakt of gereset naar fabrieksinstellingen?
En welke decoder heb je?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
cgeel
Dank je voor de tip. Ja had ik algedaan. Ook alle zenders opnieuw geinstalleerd. Geen effect. Ik heb de ON-1011TPVR box. Trouwens op mijn andere TV met COnax CIM met Philips TV module werkt het wel voor rtl4,5,7 maar weer niet voor nl1,2en3 lijkt me dus niet aan het signaal te liggen.
 
I R Baboon
Tja, dan gaat mijn vermoeden uit naar een softwarebug in de Rebox.

Bij Digitenne zelf is geen storingsmelding te zien hierover.

Nu is de vraag of je de enige bent met dit probleem.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Rockefellar
Ik heb na terugkomst van vakantie hetzelfde probleem (medio begin december).

Kan geen RTL, SBS6 of Net5 ontvangen. Heb de stekker van de versterker eruit gehaald, zenders opnieuw ingesteld maar blijf de melding houden. Heb overigens een smartcard met Dvb-t en een buitenantenne.

Uiteindelijk bleek dat ik de zenders niet op de juiste wijze (automatisch) had ingesteld.


Op 11 en 12 december 2012, hebben er in de vroege ochtend tussen 1 en 6 uur, werkzaamheden plaats gevonden aan 24 Digitenne zendlocaties (opstelpunten) in de randstad. Deze werkzaamheden hebben grote gevolgen gehadvoor de Digitenne gebruikers in het verzorgingsgebied van deze zenders. Van al deze zenders is NTS1 (bouquet2) verhuisd van frequentie. Dit betekent dat als je niets deed, je geen RTL4, 5, 7, SBS6 en NET5 meer kpnkijken.
Gewijzigd door Rockefellar op 22 december 2012, 22:01
 
I R Baboon
Inderdaad. De werkzaamheden zijn nu allemaal afgesloten. Het is klaar.
Hier lees je iets meer daarover: http://dvbt4all.nl/digitenne/digitenn...n-in-2012/
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Probleem met epg voor rtl4/5/7, sbs 6, net5', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox instellen voor interactive TV Eigen modem configuratie en problemen : 2 24 jul 2022
Wifi verbinding voor mijn pc. WiFi : 2 03 jan 2020
Help!! online.nl instelling voor fritz box 7340 Eigen modem configuratie en problemen : 7 29 sep 2019
Geen interactie tv Canal Digitaal! Bekend probleem online.nl Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 1 27 jul 2019
Zyxel VMG8324-B10A Glasvezel configuratie Online.nl voor Internet,TV en Telefoon Zyxel configuratie en problemen : 28 27 mei 2019
Advertentie