obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
PS3 media server werkt nu niet meer
selatd
Geachte,

Ik heb sinds gisteren mijn nieuwe modem ontvangen en vervangen met het oude. Na het aansluiten ervan ben ik erachter gekomen dat mijn ps3 media server mijn ps3 niet meer herkent.
voor het aansluiten van mijn nieuwe modem was dit ten alle tijden gewoon zichtbaar en kon ik alles van mijn pc streamen.

Het volgende heb ik gedaan:
zoals ik heb heb gelezen op het dit forum heb ik enkele handelingen verricht, was helaas geen succes.

thuisnetwerk geselecteerd - openbare netwerk uitgeschakeld

Zet UPnP aan in de Huawei en PS3.
Verwijder alle poort toewijzingen die al gemaakt hebt.
lan 1 en lan 2 staan aangevinkt.

Zet dan router en PS3 uit.
Eerst de router laten opstarten en dan de PS3. - geen resultaat

Log in de Huawei en check welk instellingen aan of uit staan bij Geavanceerd > IGMP >.
Zowel bij IGMP-snooping en IGMP-proxy. (beide staat aangevinkt)
IGMP-PROXY - MOET IK HIER ALLES AANVINKEN ????????

FIREWALL STAAT AAN
WAN - poortverbinding - alles uitgevinkt
Firewall staat aan

Zodra ik mijn windows media player open, herkent hij deze wel op mijn ps3 mediaserver, maar op mijn ps3 niet.
 
I R Baboon
Heb je alles aangesloten via een netwerkkabel?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
selatd
Ja, ik heb internetverbinding, kan ps3 spelen online...Mac is aangesloten, pc is aangesloten, heeft het niet te maken met airport en de nieuwe modem wellicht.
 
I R Baboon
Och, je hebt dubbel pech.

Je hebt last van de Bonjour bug in de Huawei. Daarmee werkt Bonjour niet.
En je hebt last van een DLNA UPnP bug. Dat is alleen van toepassing op LAN <-> LAN verkeer.
Via LAN <-> WIFI is DLNA wel mogelijk.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
selatd
wat kan ik nu doen?
 
I R Baboon
Een keuze maken.

Of je wacht op een firmware update voor de Huawei.
Of je koopt een eigen router (misschien heb je al ergens eentje liggen) en sluit die aan
op de Huawei. Als je dan alle netwerkapparatuur op die nieuwe router aansluit, moet alles weer functioneren.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'PS3 media server werkt nu niet meer', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
e-mail komt niet binnen Email : 1 12 jan 2021
Inbuild chromecast niet gevonden Algemeen : 1 16 jun 2020
ZyXEL VMG8324-B10A Lan na 5min geen ip adres meer Zyxel configuratie en problemen : 2 08 jun 2020
wifi werkt op meeste toestellen goed maar??? Zyxel configuratie en problemen : 2 26 nov 2019
Advertentie