obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Resetten modem, port forward, filmware
Arnold
Beste,

Als eerst wil ik zeggen dat jullie forum website gigantisch chaotisch is. Er staan zoveel teksten/banners/slecht lettertype ect.
Steek daar ook wat tijd in. Dan gaat het zoeken en lezen makkelijker af.

#1
Ik wilde weten wat er gebeurt als ik de modem reset?
Kan ik problemen krijgen omdat er andere programma's zoals Tunngle/spellen erop zijn aan gesloten?

2#
Paar weken terug heb ik mijn pc geformatteerd maar daarbij nog niet mijn modem gereset. Nu wilde ik laatst een aantal porten forwarden en zag dat nog een oude instellingen in het modem stonden.
Onder Game & Application Sharing, staan bv nog instellingen voor Battlefield 3 (spel). Is dit niet vreemd? Of blijven instellingen in je modem altijd staan, totdat je reset?

3#
Ik heb deze week 2 spellen met porten lopen geforward. Nu dacht ik de instellingen weer te hebben verwijderd, maar in de gamelijst van "Game or Application". Waaruit je (blijkbaar) standaard games.porten of iets dergelijks uit kan kiezen. Staan die 2 spellen er nog steeds in. Krijg ik dit weg, door middel van de reset? Zo nee hoe krijg ik dit wel uit die lijst weg?

4#
Hoe zit het met de update/patches van mijn modem. Moet ik deze handmatig updaten of gaat dat automatisch?
Software Release: 7.8.10.
ST706

5#
Even voor de goede orde. Het kastje dat ik heb, is dat een modem of en ook een router?
Ik heb geen draadloos internet en er zijn geen andere computers op de modem aangesloten. Dus dan neem ik geen router heb.

Win 7 86x

groeten,
Gewijzigd door Arnold op 10 januari 2013, 13:43
 
I R Baboon

Quote

#1
Ik wilde weten wat er gebeurt als ik de modem reset?
Kan ik problemen krijgen omdat er andere programma's zoals Tunngle/spellen erop zijn aan gesloten?


Met een reset verwijder je alle zelfgemaakte instellingen.

Quote

2#
Paar weken terug heb ik mijn pc geformatteerd maar daarbij nog niet mijn modem gereset. Nu wilde ik laatst een aantal porten forwarden en zag dat nog een oude instellingen in het modem stonden.
Onder Game & Application Sharing, staan bv nog instellingen voor Battlefield 3 (spel). Is dit niet vreemd? Of blijven instellingen in je modem altijd staan, totdat je reset?


Nee, normaal gedrag. Je router heeft niets te maken met je pc.

Quote

3#
Ik heb deze week 2 spellen met porten lopen geforward. Nu dacht ik de instellingen weer te hebben verwijderd, maar in de gamelijst van "Game or Application". Waaruit je (blijkbaar) standaard games.porten of iets dergelijks uit kan kiezen. Staan die 2 spellen er nog steeds in. Krijg ik dit weg, door middel van de reset? Zo nee hoe krijg ik dit wel uit die lijst weg?


De standaard voorinstellingen kan je niet verwijderen uit de lijst.

Quote

4#
Hoe zit het met de update/patches van mijn modem. Moet ik deze handmatig updaten of gaat dat automatisch?
Software Release: 7.8.10.
ST706


Online beheert de ST706. Alles gaat automatisch.

Quote

5#
Even voor de goede orde. Het kastje dat ik heb, is dat een modem of en ook een router?
Ik heb geen draadloos internet en er zijn geen andere computers op de modem aangesloten. Dus dan neem ik geen router heb.


Dat is een modem met ingebouwde router. Pure modems worden al vele jaren niet meer uitgeleverd door ADSL providers.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Resetten modem, port forward, filmware', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem Algemeen : 2 13 jan 2021
Zyxel modem. Slechte wifi? WiFi : 1 06 okt 2020
Beveiligingsmodus aanpassen in modem. Eigen modem configuratie en problemen : 1 22 jun 2020
Wat is deze firmware in mijn modem? Eigen modem configuratie en problemen : 5 22 okt 2019
Waardeloos MODEM Algemeen : 11 21 sep 2019
Advertentie