obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Extern inloggen Synology lukt niet
roelp
Hoi zou je een kijkje kunnen nemen met TeamViewer as donderdag 7 feb om 18.00?

Ik hoor het wel.

gr
Roel
 
I R Baboon
Mag het wat later? Na 19:00 uur?

De login moet je mij dan laten toekomen via PB.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
roelp
Ok, 19.30 zou me wel lukken. Ik stuur je de login nog toe.
 
I R Baboon
Zet de koffie maar alvast klaar..Wink
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
a3onflux
Beste Roel en Baboon,

Ik ben benieuwd of jullie het probleem op hebben kunnen lossen. Ik worstel met exact hetzelfde probleem. Ik heb echter een Synology DS110j. Ogenschijnlijk staat alles goed ingesteld.
 
I R Baboon
Ja, probleem was opgelost.

Hoe ziet je poort regel eruit?
En werkt je Syn goed op je netwerk thuis?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Extern inloggen Synology lukt niet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
e-mail komt niet binnen Email : 1 12 jan 2021
Inbuild chromecast niet gevonden Algemeen : 1 16 jun 2020
Inloggen webmail kan niet meer, ook niet via Outlook Helpdesk : 2 15 sep 2019
Port forwarding werkt niet meer, firmware update? Zyxel configuratie en problemen : 5 09 jul 2019
Advertentie