obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Routering HD655d uitzetten
oldcar
Wie oh wie kan mij helpen .

Ik wil via mijn netgear N900. (Wndr4500) mijn netwerk opzetten. Echter daarvoor moet ik mijn router/modem instellen als modem en mag hij niet meer routeren.
Wie kan mij hiermee helpen om dit te bewerkstellen.
Graag dan, indien mogelijk, welke instellingen ik daarvoor moet wijzigen.
Ik heb ook telefonie op die router/modem.
 
Lutz
In feite moet je de N900 per kabel aan de Huawei hangen. Vervolgens op de Huawei WLAN uitzetten. De N900 moet vermoedelijk via LAN port 1 worden aangesloten. Dan kan je de N900 configureren als access point.

Je moet de Huawei als router gebruiken: je wil laatsteindelijk blijven bellen.

Je kan alsnog een tweede netwerk met de N900 opzetten.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
oldcar
Hallo lutz

Ik heb dat al geprobeerd.
Netgear router op lan 1 maar helaas oet niets het.
Heb zojuist online gebeld en die Eggen op poort 4 maar helaas. De netgear herkend nog niets. Deze kan niet werken volgens netgear met dubbele routering achter elkaar.

Volgens netgear moet de DHCP van de Huawei uitgezet worden.

Weet jij hier nog raad op?
 
Lutz
Heeft de Netgear dan geen bridged mode?

Heb je dit gelezen: http://kb.netgear.com/app/answers/detail/a_id/19852
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
oldcar
Ja, hier heb ik ook al naar gekeken maar deze optie heb ik nu nog niets aan.
Ik moet eerst toegang krijgen tot het modem en dan ga ik me verdiepen op het instellen van de router.
Router wordt nog door geen pc gezien en zou volgens handleiding automatisch bij opstarten wifi aanzetten.
 
Lutz
Heb je al een netwerkkabel in de Huawei gestoken? Dan zou het toch via 192.168.1.1. benaderbaar moeten zijn...
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
oldcar
Blijkbaar is er iets met de router.
Kom op geen mogelijkheid in de configuratie.
Moet router terugsturen.
 
Lutz
Heb je aan de linker kant al eens de reset knop naar febrieksstand geprobeert?
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Routering HD655d uitzetten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
DHCP uitzetten Speedtouch 706 configuratie en problemen : 3 24 mrt 2017
Trage internet verbinding met HD655d Huawei configuratie en problemen : 4 17 feb 2012
DHCP uitzetten Thomson configuratie en problemen : 3 08 mrt 2011
LB DHCP uitzetten ivm router? Livebox meer apparaten aansluiten : 10 24 mrt 2009
Automatische firmware updates uitzetten of forceren Livebox configuratie en problemen : 16 10 jun 2007
Advertentie