obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Telefooncentrale?
mourikvj
Kan iemand mij vertellen wat voor telefooncentrale ik na het Thomson st706 kan koppelen?
Is het een adsl of een isdn centrale.
Het gaat om een centrale voor ongeveer 4 telefoontoestellen.

Mvg,
Johnny
 
I R Baboon
Aan de Thomson kan je alleen analoge telefoontoestellen aansluiten.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
mourikvj
Ok, dank je wel voor je antwoord.
Weet jij misschien ook wat voor type ik het beste kan gebruiken?
 
Lutz
Ik zal in plaats van een telefon centrale een DECT basisstation neerzetten en een paar DECT toestellen met oplader. Vraag vooraf hoeveel toestellen op een DECT basisstation mogen worden aangesloten. Ik zag in de handleiding van een merktelefoon dat je tot 4 toestellen kan aansluiten.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
mourikvj
Nee, dat is geen optie, daar ik speciale telefoons in huis heb met een lus en versterker in de hoorn!
Dat zijn telefoons voor slecht zienden en slecht horenden.
 
I R Baboon
Heeft die telefooncentrale een eigen voeding?
Want het grote verschil tussen VOIP via een router en een normale analoge KPN lijn is dat er geen 48 Volt op zit.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Lutz
Aan een modem, wat aan VoIP doet, kan je gewoon een analoge telefoon aansluiten. Kiezen met draaischijf zal niet meer lukken, maar met toonkiezen wel. Hetgeen betekend, dat je een willekeurige analoge centrale kan aansluiten. Vroeger waren er veel centrales met een buitenlijn en 4 binnenlijnen, maar ik vrees dat je ze alleen nog tweedehands tegenkomt, of van mindere kwaliteit.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
mourikvj
Ik heb nu een PTT-Homevox 1-5 op de kop getikt.
Kijken of deze goed werkt?
 
I R Baboon
Die heeft een eigen voeding. Dat is een voorwaarde om te functioneren.
Voor de rest is het een kwestie van uitproberen.
Je moet wel zorgen dat de Homevox in de toon stand staat i.p.v. pulse.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Lutz
Zoals Baboon al schreef: instellen op toon keuze. Voor de rest aansluiten en kijken hoe het werkt. Zelf download ik altijd een handleiding, maar dat is een oude gewoonte...

http://www.gebruikershandleiding.com/...01301.html
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Telefooncentrale?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Snelheid lijkt traag vergeleken met afstand tot telefooncentrale Snelheid : 4 06 jun 2010
Asterisk (software matige telefooncentrale: http://www.asterisk.org) Livebox en telefoon netwerk : 9 23 jun 2006
Hoe ziet een telefooncentrale er van binnen uit? Frequently Asked Questions : 1 17 apr 2006
Advertentie