obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Orange family i.c.m. Fritz!box 7140
funkyduck
Ik heb momenteel een speedtouch 716 aan mijn Orange abonnement hangen, maar wil graag weer wat anders.

Heeft iemand ervaringen met de Fritz!box 7140 ? en hoe die eventueel moet worden ingesteld voor het Orange netwerk.

(de 7140 is de opvolger van de 7050)
 
funkyduck
Ok ik hoor het graag dan...
 
funkyduck
niet echt druk hier Sad
 
Amien
Sinds vandaag is pas de 7140 Internationale versie beschikbaar .. ik heb 'm en hij werkt perfect op orange .. Wel ervoor zorgen dat je een internationale versie hebt van de 7140 .. en niet de duitse .. Deze laatste schijnt kwa hardware iets anders te te zijn.
 
Dick99999

Quote

funkyduck schreef:
Ik heb momenteel een speedtouch 716 aan mijn Orange abonnement hangen, maar wil graag weer wat anders.

Heeft iemand ervaringen met de Fritz!box 7140 ? en hoe die eventueel moet worden ingesteld voor het Orange netwerk.

(de 7140 is de opvolger van de 7050)

in http://online.gebruikers.eu/forum/vie...owstart=20 heb ik mijn 7050a instellingen gegeven, misschien bruikbaar?

Overigens is de 7140 volgens mij niet echt een opvolger, meer een andere box. Er zit bijvoorbeeld geen ISDN s0 aansluiting op, maar wel weer meer Ethernet poorten etc.
Gewijzigd door Dick99999 op 05 maart 2007, 09:41
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Orange family i.c.m. Fritz!box 7140', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Glasvezel abonnement fritz box 5490 Bridge Mode Eigen modem configuratie en problemen : 2 21 apr 2021
Help!! online.nl instelling voor fritz box 7340 Eigen modem configuratie en problemen : 7 29 sep 2019
Overstappen van Stipte, gebruik fritz box als disk/print/voip server Algemeen : 4 30 jun 2019
Configuratie Fritz!Box 7340 na migratie naar KPN netwerk Storing : 16 05 dec 2016
Fritz!Box 7390 Krijgt geen verbinding Algemeen : 41 20 nov 2016
Advertentie