obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
online gebruikersnaam instellingen
dutch1
Dag allemaal,

Gisteren gebeld met de helpdesk met de vraag wat nu de gebruikersnaam is.
Men antwoordde dat is de SSID-code aan de achterkant van de Huawei.
Maar kan ik deze code dan ook gebruiken in andere situaties, zoals b.v. het instellen van een ander modem?

GRaag wederom een antwoord.

Dutch1
 
devious
SSID is de naam van het WiFi-netwerk van het modem. Je zoekt dus naar dat netwerk en maakt verbinding. De gevraagde sleutel staat als het goed is ook op diezelfde sticker.

Maar wat wil je doen? Nog een modem aansluiten?
 
dutch1
nee ik wil een gigasetaansluiten iv de Huawei
en daar moet ik ook een gebruikersnaam ingeven

dank voor het mee deneken

dutch1
 
devious
Gigaset. Da's een universele naam voor Siemens-electronica

je wilt een telefoon aansluiten? Een modem/router? Een verdeelkast? Wat precies?
 
dutch1
ik heb hier een gigaset SX762 gekregen
en morgen komt er een dect-telefoon ste ook van giga-siemens
excuus voor de onduidelijkheid

dutch1
 
devious
das een modem/router dus. Ik zou em aansluiten met een netwerkkabel aan de Huawei.
de telefoon ook aan de Huawei, want anders kun je geen gebruik maken van VOiP.Bellen dus.

En dan sluit je al je interne communicatie aan op de Gigaset. Computers, tv's, tablet, telefoons..
En dan een keertje opde WLAN knop drukken van de Huawei om de wifi uit te schakelen. Je gebruikt dan alles via de Gigaset.

En verder kun je de gebruiksaanwijzing van de Gigaset volgen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'online gebruikersnaam instellingen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Online.nl Eigen modem configuratie en problemen : 5 30 mrt 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Help!! online.nl instelling voor fritz box 7340 Eigen modem configuratie en problemen : 7 29 sep 2019
Glasvezel migratie van Fiber naar Online Online Alles-in-1 met Glasvezel : 7 21 aug 2019
Geen interactie tv Canal Digitaal! Bekend probleem online.nl Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 1 27 jul 2019
Advertentie