obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
faxen
RHBelga
Hallo kan iemend mij helpen

Na installatie van de nieuwe HG655D modem kan ik geen Faxen meet ontvangen
wel verzenden
 
devious
faxen.. via de computert of via een faxmachine?
 
RHBelga
via een ouderwetse fax machien
 
devious
zo ouderwets issie dan niet .. hij kan wel faxen via de dsl.. je zult de oplossing ergens in de instellingen van de fax moeten zoeken.

Wat was de oude situatie eigenlijk? Van voor de Huawei?
 
RHBelga
internet van 20mbit nu 50

en een sitcom modem
 
Lutz
Ik denk dat het probleem anders zit. Hoe heb je voorheen gefaxt? Via een analoge lijn van kpn, of al via een VoIP lijn van Online of enig ander VoIP provider?

Sommige modems ondersteunen bij VoIP een faxdienst, anderen niet.

Ik veronderstel dat je nu VDSL hebt, omdat je 50Mbps als download hebt.

Eventueel kan je je Sitecom modem achter de Huawei hangen om het faxapparaat te ondersteunen.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
RHBelga
hallo,

heb de fax altijd gewoon parallel aangesloten gehad met meerdere toestellen op de phone uitgang van de modem

Nieuwe modem net zo weer aangesloten en nee werkt dus niet
 
Lutz
Welke firmware versie heeft het modem? Gekend zijn B023 en B039.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
RHBelga
waar vindt ik dat?
 
Lutz
Je kan het ergens via de webinterface uitlezen. Verder weet ik het niet, ik gebruik de Huawei niet.

Wijziging: het staat onder

status - apparaat - firmwareversie
Gewijzigd door Lutz op 15 juni 2013, 19:31
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'faxen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Faxen op Online Algemeen : 3 23 okt 2009
Faxen via Online Algemeen : 4 10 okt 2009
Faxen via Livebox Frequently Asked Questions : 2 09 mei 2007
Advertentie