obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
toets uw kaartnummr in
dutch1
dag,

Ben nu zo ver dat de inkomende gesprekken via de huawei werken

Als ik echter naarbuiten bel krijg ik de mededeling ""toets uw kaartnummer in""

ik heb bij de voip wel nu als 12voip uitgaand mijn telefoonnummer opgegeven


wat doe ik verkeerd
ik wil graag zonder kaart belen

ducth1
 
Lutz
Graag wat extra informatie. Gebruik je het Huawei modem of een eigen modem?
Het lijkt mij alsof je wel het Huawei modem gebruikt, maar een ander provider.

Heb je van 12VoIP de inloggegevens gekregen?
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
dutch1
ik gebruik nu ht Huawei modem
en ik heb een wachtwoord en naam gekregen
maar er wordt ok gevraagd naar een accountnummer.
ik heb een aantal nummers geferivieerd in de opzet van 12voip.
maar ook als ik die ivoer krijg ik te horen toets uw kaartnummer in.
dus begrijp niet goed welk antwoord ik moet geven.
moet ik hier b.v. hetzelfde nummer noemen ans het nummer dat ik gebruik bij budgetphone als inbelnummer?

kortom dit is nieuw voor mij.

dank pverigens voor het antwoord.

dutch1
 
Lutz
Ik denk dat een accountnummer iets anders is. Het zal vermoedelijk dienen om je te authentificieren tegenover de VoIP provider. Een goede provider zal ook een walkthrough met screenshots moeten hebben.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Lutz
Ik denk dat een accountnummer iets anders is. Het zal vermoedelijk dienen om je te authentificieren tegenover de VoIP provider. Een goede provider zal ook een walkthrough met screenshots moeten hebben.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
dutch1
walkthrough????

Ik heb van online alleen een lidmaatschapsnummer, mailadres en pw.

overigens als ik mijn fritzbox wil instelen is de eerste vraag oook wat is het de inlog- en paswoord informatie.
ook hierbij hetzelfde probleem


dutch1
 
I R Baboon
Als je gebeld kan worden, betekent dat je alles correct hebt ingesteld.
Je krijgt dus een gesproken mededeling met betrekking tot de kaart?
Dan is dat een mededeling van 12voip.

Heb je wel beltegoed opgeladen?
En kan je wel bellen via het app voor op je pc?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
dutch1
jawel, ik heb geen tekort aan geld.
er staat ook een bedrag met de free days.
vanmorgen via internet gebeld met Shanghai n later gekeken of het gesprek ws genoteerd en of het gratis was.
Geen enkel probleem.
Als ik alles zo bioj elkaar tel en alle tijd die in het hele gebeuren door jou en anderen s gestoken dan vraag ik mij of hoe online in deze acteert.


Dutch1
 
Lutz

Quote

dutch1 schreef:

overigens als ik mijn fritzbox wil instelen is de eerste vraag oook wat is het de inlog- en paswoord informatie.
ook hierbij hetzelfde probleem


dutch1


Er bestaan internet aansluitingen met inlognaam en wachtwoord zoals bij kpn en er bestaan internet aansluitingen zonder inlognaam en wachtwoord zoals bij Online zelf. Kijk een aan de linker kant in de FAQ, daar staat wat je moet gebruiken.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
dutch1
dank mijn beste
zonder dit soort forums en natuurlijk mijn rge lee- en probeerwerk
waar zou ik dan zijn nu?

ik den dat de kinders in australie en amerika minder van papa zouden horem-n.

Dank nogmaals
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'toets uw kaartnummr in', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie