obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Nieuwe Huawei firmware op stapel !
ATV-2701
Online zal binnenkort starten met het uitsturen van een nieuwe firmware die het Bonjour protocol ondersteund.
Verder hoop ik dat dan ook alle of althans een groot gedeelte bugs verholpen zijn.

de uitrol zal binnen enkele weken starten en de firmware word direct in uw modem geplaatst.
Ik denk dat Online elke abonnee hiervan op de hoogte gaat stellen.

(nee ik ben niet van online, ook slechts een huwaei afhankelijke)
Gewijzigd door I R Baboon op 09 juli 2013, 13:56
 
I R Baboon
Dat is goed nieuws!

Weet je ook toevallig de versienummer van die update?
We hadden al eerder een aankondiging: HG655D nieuwe firmware B039
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
ATV-2701
nee, helaas , ook wereldwijd is er niets te vinden over een firmware voor dit model, zelfs geen 1ste release.
 
I R Baboon
Online had ooit een tijdje de originele firmware op hun site staan. Versie ..0023 die nu nog actueel is.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
ATV-2701
de nieuwe wordt gepusht.

als ik je link mag geloven zijn er al gebruikers die de update al hebben.
 
I R Baboon
Ik ben hem nog nergens tegengekomen en niemand maakt melding van een update.
Behalve één persoon, dan.

Mag ik vragen hoe jij aan die info komt?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
ATV-2701
van Online. ivm bescherming persoonsgegevens van mijn klant kan ik hier geen kopieen van emailwisselingen neerzetten.
 
I R Baboon
Dat hoeft ook niet. Zo precies hoef het niet te zijn.
We zijn gewoon benieuwd wat er gaat gebeuren.

Het wachten op die beloofde update duurt wel erg lang na anderhalf jaar.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
ATV-2701
ik net zo als iedereen denk ik.

Online meldt me:

Sinds kort is er een nieuwe firmware beschikbaar voor ons Huawei-modem.
Deze firmware word in fases uitgerold over ons netwerk.

erg specifieker wilden ze niet zijn.
 
I R Baboon
Dan blijven we geduldig afwachten. Wait
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuwe Huawei firmware op stapel !', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Huawei HG655d WIFI bugs/troubleshoot topic Huawei configuratie en problemen : 27 16 mei 2020
Wat is deze firmware in mijn modem? Eigen modem configuratie en problemen : 5 22 okt 2019
Port forwarding werkt niet meer, firmware update? Zyxel configuratie en problemen : 5 09 jul 2019
Huawei hg655d als access point aansluiten achter fritzbox Huawei meer apparaten aansluiten : 7 14 mei 2019
Waarschuwing firmware update ZyXEL VMG8324-B10A! Zyxel configuratie en problemen : 52 19 jan 2019
Advertentie