obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Skype icons verschijnen niet op TV scherm Smart Viera om gesprek aan te nemen.
I R Baboon
Er waren al meldingen dat updates gaande waren, maar toevallig ben je dus aan de beurt geweest.

Gelukkig maar, want er waren niet veel mogelijkheden over om dit op te lossen.
Ik was inderdaad bang dat er intern wat tegengehouden werd door de Huawei.

Ik zou zeggen: Skype ze! Smile
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
gijs-me10
Bedankt voor de ondersteuning!
Bye-happy
 
CnC
Hmm ik wist dat die fw-upgrade ook een aantal kleine lokale netwerkproblemen oploste, maar dat diensten zoals smarttv onder die bugs lijdden wist ik niet. Vooralsnog waren het een aantal kleine ftp dingen zo ver ik had begrepen. Wel interessant...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Skype icons verschijnen niet op TV scherm Smart Viera om gesprek aan te nemen.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
e-mail komt niet binnen Email : 1 12 jan 2021
Inbuild chromecast niet gevonden Algemeen : 1 16 jun 2020
Inloggen webmail kan niet meer, ook niet via Outlook Helpdesk : 2 15 sep 2019
Port forwarding werkt niet meer, firmware update? Zyxel configuratie en problemen : 5 09 jul 2019
Advertentie