obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
geen intenet nieuwe laptop met windows 8
hakiii18
dag

ik heb sinds gisteren een hp envy 4 1200ed met windows 8 het is een super ding maar nu heb ik 1 probleem. namelijk mijn laptop wil niet verbinden met mijn wifi terwijl er niks mis is met mijn wifi want alle andere laptops en telefoons verbinden wel gewoon. en ik an wel vrbinding maken met de wifi van mijn telefoon als ik het als hotspot gebruik. kan iemand me helpen???

als ik iets ben vergeten zeg het dan effe:S
 
Lutz
Heb je op de router mac adres filtering aan staan?
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
CnC
Om de een of andere reden is Win8 een stuk kieskeuriger mbt Wifi. Kun je kanaal handmatig eens op 11 zetten, WPA+WPA2 en TKIP+AES? Als dat niet werkt test eens uit of WEP of helemaal open wel werkt? Als een van de laatste 2 opties wel werken dan kun je terugwerken richting WPA.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'geen intenet nieuwe laptop met windows 8', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
ZyXEL VMG8324-B10A Lan na 5min geen ip adres meer Zyxel configuratie en problemen : 2 08 jun 2020
ZyXEL VMG8324-B10A VDSL verbonden maar geen IP adres Helpdesk : 2 14 apr 2020
Overgestapt maar krijg geen IP (Opgelost) Opleveringsproblemen : 5 22 jan 2020
Overgestapt maar geen internet Algemeen : 2 05 jan 2020
Geen interactie tv Canal Digitaal! Bekend probleem online.nl Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 1 27 jul 2019
Advertentie