obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
Meerdere problemen met Huawei HG655D
gekkegerrit101
Nope, geen telefonie. En een garantie verwacht ik ook niet hoor Wink
 
I R Baboon
Ja, dan laat maar lopen, zou ik zeggen...Wink
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Lutz
Er is nieuwe firmware voor het huawei modem beschikbaar. Zie in de FAQ aan de linker kant het link. Brengt dat enig verbetering? Je moet wel een factory reset uitvoeren naar het updaten van de modem.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
gekkegerrit101
Heb net de firmware geupdate, heeft helaas niet geholpen.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: 20 juli 2013, 16:06:20:
Nu begrijp ik er niks meer van. Met de netgear exact hetzelfde probleem. Is er dan misschien iets in de configuratie wat ik verkeerd doe?

Zo is de VDSL verbinding op de Huawei geconfigureerd:

2yoerk5

14mrz3p

En zo de Netgear

dxhggm

zml6xx
Gewijzigd door gekkegerrit101 op 20 juli 2013, 16:06
 
Lutz
Controleer bij de Netgear eens de multiplexing method. Bij mijn fritzbox staat er iets anders:

Kapselung
Bridged (Routed Bridge Encapsulation)
IP-Adresse automatisch über DHCP beziehen

(Mijn Fritz!Box praat Duits tegen mij)

Volgens je eigen plaatje gebruik je routed IP. Zou dat het zijn?
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
I R Baboon
Ik zie geen Wan VDSL verbindingsgegevens op het Netgear plaatje.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
gekkegerrit101
Het zijn 2 plaatjes, is een beetje moeilijk te zien omdat ze gelijk achter elkaar staan. Maar onderaan staat het wel.
 
I R Baboon
Oef, het is warm weer...Wink

Heb je al een beetje gespeeld met de instellingen?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
gekkegerrit101
Ja, heb ook bij de Netgear eigenlijk alles wel geprobeerd. Gisteren weer naar Online gebeld en kreeg eindelijk een behulpzame medewerker aan de telefoon. Hij zei dat hij vanuit hun kant een proces op zou starten, en dat ze in ieder geval binnen 6 dagen terug zou bellen (fingers crossed).
 
I R Baboon
Heb je ook eens voor de gein geprobeerd ADSL in te stellen in de Netgear?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Meerdere problemen met Huawei HG655D', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Problemen met GeForce Now (Cloud gaming) Helpdesk : 4 19 sep 2020
Huawei HG655d WIFI bugs/troubleshoot topic Huawei configuratie en problemen : 27 16 mei 2020
Huawei hg655d als access point aansluiten achter fritzbox Huawei meer apparaten aansluiten : 7 14 mei 2019
Gratis af te halen: ADSL/VoIP modem Huawei HG655d (met root access) Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur : 1 19 dec 2018
VOIP op de Huawei Huawei configuratie en problemen : 207 27 nov 2018
Advertentie