obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Verbinding valt steeds weg
RonaldC
Heb je ook wel gelijk in.

Vanmorgen weer storing en kreeg hem ook niet meer aan de gang, dus de modem in de meterkast gezet met ultra kort kabeltje.
Toen was er wel verbinding, maar ik weet niet of dat toeval was, dus modem weer in de woonkamer gezet met een losse kabel door de kamer (anders kan ik pc, etc. niet aansluiten).
Nu paar dagen wachten of de storing weg blijft...
 
I R Baboon
Er is geen verbinding mogelijk via WIFI met je PC?
Dan kan het modem in de meterkast blijven.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
RonaldC
Nee, helaas...

Ook een router die achter de modem zit (met antennes voor WIFI bereik) haalt het dan niet...
Gewijzigd door RonaldC op 24 augustus 2013, 13:45
 
RonaldC
-
 
I R Baboon
Geen mogelijk om via een USB WIFI stick te gaan werken?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
RonaldC
Misschien wel, maar dan moet ik die apart gaan aanschaffen.
 
I R Baboon
Als een netwerkkabel tussen modem en PC geen mogelijk is, kan dat een alternatief zijn.
Dan kan het modem in de meterkast.
Een beetje WIFI adapter heb je al onder de twee tientjes...Euro of vijf is ook mogelijk.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
RonaldC
Tsja, dat kan, maar dan nog zie ik daar niet echt het nut van in.
Het heeft altijd prima gewerkt, ook met andere modems, dus het kan wel gewoon...
Bovendien staat dan de router ook in de meterkast en dat is verre van centraal in het huis...

Of we het daar over eens zijn of niet, maakt niet zo veel uit, ik ben blij dat je me helpt, laat dat voorop staan! :-)
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verbinding valt steeds weg', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wifi verbinding voor mijn pc. WiFi : 2 03 jan 2020
Internet valt steeds weg Storing : 4 18 nov 2019
Fritzbox 7390 valt steeds weg Eigen modem configuratie en problemen : 8 03 aug 2019
internet valt weg Storing : 2 27 jan 2019
Wel verbinding, geen internet Storing : 1 30 dec 2018
Advertentie