obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier onopgeloste, maar wel aangemelde problemen. Wees wel zo sportief om ook te melden als het probleem opgelost is!
 Onderwerp afdrukken
Enkele seconden uitval
I R Baboon
Online zal alleen geïnteresseerd zijn in testresultaten met het Huawei modem. Ik wil alles weten...Cool
Wellicht is het handig om meerdere DOS vensters te openen met elk een eigen ping naar een site.
En die dan een tijdje te laten draaien op de achtergrond.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
onceatukker
Oke hou je ons op de hoogte ik ben bezig een telfort modem aan te sluiten maar wil nog niet lukken heb geen telefoon ik heb vele jaren bij telfort gezeten nooit dit probleem gehad vandaar. succes met de weg naar de oplossing.
 
Lutz
Kijk eens aan de linker kant ik de FAQ. Daar staan de instellingen voor Online. Geen idee welk modem je van telfort had, en of je het zelf kan configureren...
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
onceatukker
Het is bijzonder vreemd maar wel heel mooi dat het sinds maandag avond ineens storingsvrij draaid ik snap er helemaal niks meer van meer dan 10 dagen niks als uitval en in 1 keer draaid het weer als een tierelier, Had het nog wel gemeld want ik begrijp er niets van. Kan dus ook niet de oplossing geven. Laten we hopen dat de problemen teneinde zijn.
 
onceatukker
Oke ik hoop dat je het ook zo gaat redden maar ik ben er niet gerust op omdat ik niet weet wat het veroorzaakt heeft. Dat je het zat bent begrijp ik want is was het al meer dan zat na 10 dagen al ben ik wel erg vriendelijk behandeld door de klantenservice dat is tegenwoordig al heel wat.
Succes!
 
onceatukker
Nou de ellende is weer begonnen vanmiddag om een uur of 2 verbreekte het weer enkele seconden nu al weer een keer of 5, 6 weggevallen wat een zooi is het toch. Beging het beetje zat te worden ga maandag maar weer bellen. Vreemdste is nog dat het de afgelopen 5 dagen probleemloos draaide.
 
I R Baboon
Had je nog iets gedaan met ping?
Want we weten nog steeds niet of het probleem tussen modem en pc zit of tussen modem en centrale.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
onceatukker
Dat loopt nu een paar uurtjes maar ja dan heb je geen uitval dat zul je altijd zien. Je leest de uitkomsten komende week (als er weer problemen optreden)
 
onceatukker
Heb ws ping ook lopen en nu valt het net even uit maar weet niet of je er wat aan hebt
onceatukker voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
onceatukker
nog een berichtje
onceatukker voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Enkele seconden uitval', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem Algemeen : 2 13 jan 2021
Internet verbinding modem valt frequent enkele seconden weg Huawei configuratie en problemen : 13 16 sep 2015
Om de 10 minuten uitval internetverbinding Storing : 12 26 jan 2015
radio uitval MZ 100 Frequently Asked Questions : 4 22 dec 2014
Internet regelmatig uitval...vanaf start al bezig Storing : 27 07 apr 2014
Advertentie