obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier onopgeloste, maar wel aangemelde problemen. Wees wel zo sportief om ook te melden als het probleem opgelost is!
 Onderwerp afdrukken
Enkele seconden uitval
I R Baboon
En als je 192.168.1.1 pingt?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
onceatukker
3 x uitval laatste paar uur maar op 192.168.1.1 veranderd niks.
onceatukker voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
Lutz
Wat loopt nog alles over deze lijn? Is dat telefonie van kpn + internet van online, of alleen internet van online?
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
onceatukker
alleen internet van online.
 
Lutz
Ik denk gewoon even. Toen ik mijn VDSL lijn kreeg veel om de haverklap mijn lijn uit, en pas een maand later werd de lijn stabiel. Online wist van niets. Maar de lokale krant vertelde, nadat mijn lijn weer stabiel was geworden, dat het vormalig postkantoor verbouwd was .... Het is maar een idee...
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
onceatukker
Alles kan maar afgelopen week werkte het opens weer een dag of 4 goed dus dat kan de reden niet zijn.
 
I R Baboon
Als je wel fouten pingt op externe sites en niet op de router zelf, kan alleen de externe lijn de oorzaak zijn.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
onceatukker
oke nou morgen maar weer bellen naar Online bedankt.
 
Lutz
In feite hebben I R Baboon en ik hetzelfde idee: de lijn tussen je modem en te wijkcentrale is niet zo stabiel...
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
onceatukker
Ik post het als er meer bekend is laten we hopen dat het snel is want het is erg lastig. Thnks
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Enkele seconden uitval', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem Algemeen : 2 13 jan 2021
Internet verbinding modem valt frequent enkele seconden weg Huawei configuratie en problemen : 13 16 sep 2015
Om de 10 minuten uitval internetverbinding Storing : 12 26 jan 2015
radio uitval MZ 100 Frequently Asked Questions : 4 22 dec 2014
Internet regelmatig uitval...vanaf start al bezig Storing : 27 07 apr 2014
Advertentie