obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier onopgeloste, maar wel aangemelde problemen. Wees wel zo sportief om ook te melden als het probleem opgelost is!
 Onderwerp afdrukken
Enkele seconden uitval
onceatukker
Nou hele wending in het verhaal. Bel net met de helpdesk en krijg een vriendelijke man aan de lijn. Deze zegt waarom ze u een nieuw modem hebben gestuurd weet ik niet maar u bent niet aangemeld het hele process is niet afgewerkt u heft eigenlijk geen abbonement bij ons. Ze gaan het nu regelen vreemd maar wacht even af. Had vanmorgen oude telfort modem werkend maar dit gaf ook dezelfde problemen. Nou als het klopt ben ik opgelucht dus wacht even af natuurlijk laat ik het weten ze bellen als het geregeld is. Had de eerste medewerker van de helpdesk maar opgelet 3 weken geleden.
 
I R Baboon
Volgens mij heb je Beun de Haas aan de telefoon gehad.
Je gebruikt nu een Online ip adres, dus hoe kan die gast nu dit beweren?
Moet niet gekker gaan worden...Shock

Kijk zelf maar op http://whatismyipaddress.com/
Dan zie je zelf waarmee je het internet op gaat.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
onceatukker
Laten we maar even afwachten er zijn ook geen abbo kosten afgeschreven in augustus zag ik net wat ze klaar hebben gemaakt weet ik ook niet.
 
onceatukker
Nog maar even een toelichting zo ziet mijn online er uit.
onceatukker voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
I R Baboon
Ja, gratis internet..Grin

Je bent aangesloten op een Online verbinding, dus ik denk dat men ergens
een administratieve fout heeft gemaakt.
Maar daarmee zijn je verbindingsproblemen niet mee opgelost.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
onceatukker
Sinds vanmorgen opeens geen uitval meer en een uur geleden een mail van online ontvangen dat ik ben aangesloten.
Denk dat ze toch gelijk hebben laten we het hopen dan na 5 weken een einde aan de ellende is gekomen.
Tot zo ver allemaal bedankt voor alle moeite.


Vandaag is uw internetverbinding geleverd.

Uw contract loopt tot en met 18-09-2015.

Uw factuur
Uw factuur kunt u vanaf de zesde van iedere maand bekijken op www.online.nl/factuur. Iedere eerste week van de maand worden de abonnementskosten automatisch geïncasseerd. De eerste afschrijving kan hoger zijn dan het afgesproken maandtarief. U betaalt dan namelijk voor (een deel van) de maand waarin uw abonnement is opgeleverd en voor de komende maand.
 
I R Baboon
Je hebt nog steeds hetzelfde Online ip adres. Dus er heeft geen nieuwe fysieke aansluiting plaats gevonden.
Wellicht zat ergens anders een probleem en is nu verholpen door iets te veranderen aan je netwerkinstellingen.
We zullen het vermoedelijk nooit te weten komen.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
onceatukker
Zou kunnen maar blijft nog vreemd daar er blijkbaar geen abonnement is geweest en mij duidelijk werd verteld dat er allerlei verbindingsproblemen zijn als het niet aangemeld is maar het is opgelost daar gaat het om. Helaas een lange onduidelijke weg geweest.
Maar nogmaals dank voor alle hulp.
 
I R Baboon
Ja, hij doet het weer, dat is het belangrijkste.
Succes met je lijn.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
onceatukker
Nou ik moet nog zeggen dat het goed is alle ellende weer terug inmiddels weer contact gehad met de Helpdesk alles weer uitgelegd maar men zegt doodleuk tot het isra punt is alles ok we kunnen de modem benaderen.
Daarmee stopt het dus. Ik weet me hier nu dus geen raad meer mee men weigert gewoon te luisteren als ik over het externe pingen begin en de fouten praat men er gewoon overheen.
Iemand een tip? Of misschien beter nog hoe kom ik van Online af? Het is nu 6 a 7 weken bagger men weet het niet op te lossen ik weet het effe niet meer.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Enkele seconden uitval', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem Algemeen : 2 13 jan 2021
Internet verbinding modem valt frequent enkele seconden weg Huawei configuratie en problemen : 13 16 sep 2015
Om de 10 minuten uitval internetverbinding Storing : 12 26 jan 2015
radio uitval MZ 100 Frequently Asked Questions : 4 22 dec 2014
Internet regelmatig uitval...vanaf start al bezig Storing : 27 07 apr 2014
Advertentie